3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Laiven

getegelde random slideshow maken?

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een programma waarmee een slideshow kan maken waarin niet één foto per keer, maar meerdere tegelijk – dus in ‘getegelde weergave’ op willekeurige volgorde in beeld vertoond worden. Het liefst ook dat de fotos random afwisselen, mag ook in grootte varieren. Het zou helemaal perfect zijn als er ook video’s en gifs in geplaatst kunnen worden. Ik deed dit altijd met de app Phoenix slides, maar die laat maar 1 foto per keer zien.

Ik heb een grote database met foto’s, video’s en gifs die ik niet handmatig in een getegelde weergave wil gaan zetten, maar dus random wil laten verschijnen. Ooit kon dat volgens mij in wijlen iPhoto, maar die functie kan ik niet meer vinden in Photo’s…

Iemand tips?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Moet dit op een Mac draaien waar verder niks mee gebeurt? Dan kun je de afbeeldingen in een map zetten, of in een album in Foto’s, en een schermbeveiliging kiezen die zoiets doet — Origami, Panelen of Tegels, bijvoorbeeld:

Filmpjes kan die volgens mij niet draaien, maar verder doet het zo te lezen wat je wilt.

Bijdrager
    Laiven

Yes dit is wel ongeveer wat ik wil, en het kan idd op een mac die verder niets doet – behalve muziek afspelen, maar dat kan ook met screensaver aan.

Ik was alleen op zoek naar een app die je iets meer controle geeft, over de snelheid van het verwisselen etc, en dus ook voor video’s en gifs. Evengoed bedankt voor de tip, ik zoek nog even verder maar als dat niet werkt hebben we dit als plan B!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.