4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    agebarca

Gestolen iPhone op afstand wissen

Ik probeer mijn gestolen iPhone te wissen via Zoek Mijn iPhone. Ik heb alle stappen doorlopen en nu staat er “Wissen in behandeling”. Ook kan ik het verzoek nog stoppen. Word de iPhone nu gewist of? De iPhone was wel online (groen stipje) voordat ik hem ging wissen.

Bijdrager
    GoeieDag

Kon je dan niks met zijn positie (Find my iPhone)? Want als je ‘m wist, zul je ‘m ook niet meer kunnen zien.

Nu wordt ie iig gewist zodra ie nog een keer online komt.

Lees hier: Als een iPhone, iPad of iPod touch is zoekgeraakt of is gestolen

En dan i.h.b. punt 5. Verwijder het apparaat nóóit uit Apparatenbeheer in je iCloud account, want daarmee wordt ook het Activeringsslot uitgeschakeld, en kan de oneerlijke vinder/dief/overvaller jouw iPhone weer gebruiken!

Bijdrager
    agebarca

<p class=”cite”>GoeieDag op 23 september 2018 om 21:13</p>
    Kon je dan niks met zijn positie (Find my iPhone)? Want als je ‘m wist, zul je ‘m ook niet meer kunnen zien.

Nu wordt ie iig gewist zodra ie nog een keer online komt.

Lees hier: Als een iPhone, iPad of iPod touch is zoekgeraakt of is gestolen

En dan i.h.b. punt 5. Verwijder het apparaat nóóit uit Apparatenbeheer in je iCloud account, want daarmee wordt ook het Activeringsslot uitgeschakeld, en kan de oneerlijke vinder/dief/overvaller jouw iPhone weer gebruiken!

Ik had het verzoek geannuleerd en toen zag ik wel weer dat de iPhone online is. Daarna weer geprobeerd te wissen maar ik krijg dezelfde melding weer.

Bijdrager
    e.abrahamse

Kon je zien waar de iPhone zich nu bevindt? Mijn dochter is ooit, onderweg naar de aanschaf naar haar nieuwe iPhone, haar oude verloren. Aan de hand van de informatie op ‘Zoek mijn iPhone’ zagen wij deze van plek veranderen. Wij hebben dit spoor gevolgd en kwamen bij een aardige mevrouw uit die haar oude iPhone op straat had gevonden en naar huis had genomen om deze als ‘verloren’ aan te geven. Misschien helpt het zo je iPhone te achterhalen! Succes….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.