11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Terwanerik

Gestolen iPad

Hallo,
    Gisteren is mijn iPad gestolen! Dit is natuurlijk erg k*t en de aangifte is al gedaan. Als je een iPad aangeboden krijgt met het serie nummer: GB012YA3Z38 dan is dat die van mij. Ik zou het erg appreciëren als je die dan niet zou kopen en mij zou willen mailen:
    [email protected]

Ik weet dat er waarschijnlijk niets uit komt, maar je kan altijd proberen.

De gouden tip kan een beloning verwachten.

gr. Erik

PS: De iPad is gestolen in utrecht.

Bijdrager
    Ostinato

Dat is zwaar balen, jongen. Ik zou vooral Markplaats in de gaten houden.

Puur uit nieuwsgierigheid: hoe is dat ding gestolen? Ik zou zelf een nieuwe iPad geen moment uit het oog verliezen als ik ergens was met veel andere mensen.

Bijdrager
    chonazz

Geen MobileMe met “find my iPad”? Dat zou namelijk kunnen helpen bij het terug vinden.
    Jammer voor je, ik hoop dat het mij niet overkomt.

JOnas

Bijdrager
    hiddevk

Heb je hem nog niet terug gevonden met find my iPad? Ik dacht dat in je e-mail stond dat je wel MobileMe had namelijk.

Bijdrager
    Sjo

Je kunt ook je iPad registreren als gestolen op tweedehandsmac.nl. Ik weet alleen niet of ze al een iPad categorie hebben toegevoegd.

Bijdrager
    Ostinato

Er zijn toch nog geen 3G-iPads? Dan zal Find-my-iPad ook niet werken.

Bijdrager
    me.com

Find My iPad werkt zeker wel op WiFi iPad’s.

Bijdrager
    Terwanerik

Ik had Find My iPad wel aan staan, maar hij is nog niet verbonden geweest. Ik denk dat ze hem hersteld hebben voordat ze hem met WiFi hebben verbonden. Ik heb op marktplaats ook een gezocht ad staan, maar ik verwacht er niet veel meer van.

Bijdrager
    Anth

Gezocht ad op marktplaats is een beetje dom. Je had beter kunnen afwachten tot er gebruikte iPads in jouw ‘size’ voorbij waren gekomen en om een serienummer gevraagd “om garantie en productiedatum zogenaamd te kunnen achterhalen”.

Bijdrager
    broodplank
    Anth op 25 juni 2010

Gezocht ad op marktplaats is een beetje dom. Je had beter kunnen afwachten tot er gebruikte iPads in jouw \’size\’ voorbij waren gekomen en om een serienummer gevraagd “om garantie en productiedatum zogenaamd te kunnen achterhalen”.

Ook niet slim. Iemand die weet dat hij gestolen waar verkoopt zal niet 123 het serial doorgeven.

Bijdrager
    Terwanerik
    Anth op 25 juni 2010

Gezocht ad op marktplaats is een beetje dom. Je had beter kunnen afwachten tot er gebruikte iPads in jouw \’size\’ voorbij waren gekomen en om een serienummer gevraagd “om garantie en productiedatum zogenaamd te kunnen achterhalen”.

Ik gok dat hij sowieso niet via marktplaats verkocht zou worden, maar je kan het altijd proberen toch??

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.