14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Vindplaats

[Opgelost] Gespleten scherm in Mail

Tot voorheen was mijn scherm in Mail gesplitst in een boven- en onderkant. In het bovenste gedeelte zag ik de adressen en in het onderste gedeelte zag ik de tekst van het bericht dat ik in het bovenste gedeelte selecteerde. Hoe kan de oude situatie weer herstellen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Night. Reden: Topic opgelost
    Bijdrager
    McPim

Dat ligt eraan wat je nu ziet.

Bijdrager
    Vindplaats

Geen idee wat je bedoelt.

Bijdrager
    McPim

Wat zie je nu? Alleen de lijst met berichten en geen inhoud-venster? Of zie je links een kolom met je berichtenlijst en rechts daarvan je venster met inhoud? Of ziet je iets anders? Dat bedoel ik, beschrijf even hoe het er nu uitziet, er zijn meerdere mogelijkheden namelijk.

Bijdrager
    Vindplaats

Ik zie nu alleen een lijst met de berichten en geen inhoud-venster.

Bijdrager
    McPim

Juist, dankje. Dan heb je het inhoudsvenster helemaal naar onderen gesleept. Helemaal onderaan staat een heel klein puntje om het weer terug te slepen, van onder naar boven.

Bijdrager
    tjapie

Dat kan door de Side Preview uit te schakelen: https://daan.me/up/Screenshot%202020-02-18%20at%2009.28.15.png Als je Show Side Preview uitvinkt, is de preview van je geselecteerde bericht weer onderaan.

Bijdrager
    McPim

Nee tjapie, dat is het dus niet. Vandaar de vraag.

Bijdrager
    tjapie

Wat McPim zegt, er staat een klein bolletje onderaan die je omhoog moet slepen.

Bijdrager
    McPim

Dit dus:

Bijdrager
    Vindplaats

Het is gelukt. Iedereen bedankt voor het meedenken.

Bijdrager
    GoeieDag

Het is een klein rondje, puntje, en als je de muisaanwijzer erop zet, wordt het een pijltje, en kun je het (terug) slepen.

Ziet er (beetje uitvergroot) zo uit; eerst de punt, en dan de pijl:

Oké, al opgelost. Mooi. Ik was een beetje laat, want die screenshots maken kosten ook wat tijd.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door GoeieDag.
    Bijdrager
    McPim

GoeieDag op 18 februari 2020 om 09:52

Ik was een beetje laat …

Maar wel Apple kwaliteit, die screenshots van jou 😁.

Bijdrager
    GoeieDag

Lol. We doen ons best.😅

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.