8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    juwlez

Geruchten nieuwe MBP

Hallo,

Enige tijd geleden was er een nieuws artikel met het gerucht dat er eind september een nieuwe MBP uit zou komen.. Is hier al meer nieuws over bekend? Het is namelijk de laatste paar weken erg stil over en ik toch graag m’n tijdelijke windoos zsm wil vervangen.

Is het in het verleden zo geweest dat ze gewoon direct gepresenteerd worden op de website van Apple of gaat daar ook weer z’n bijeenkomst van te pas? (like last week)

Hoor het graag,

Moderator
    Mac Daddy

Het is en blijft altijd gissen bij Apple. Tenzij Apple een nog baanbrekender idee heeft dan de unibody, denk ik dat Apple het stilletjes update. Er is overigens net een event geweest voor de iPhone. Denk niet dat er snel een event komt, maar een upgrade is wellicht mogelijk.

Maar mocht je nú een MBP nodig hebben en heb je er het geld voor, dan kan je er nu ook 1 kopen. De quad cores zijn rappe machines hoe dan ook.

Bijdrager
    Jojo890

Jemig he, die geruchten moet je niet geloven. Apple heeft altijd og om de jaar een product geupdate.

Bijdrager
    Afroman

En dat weet je dus niet. Vroeger waren er 3 updates per jaar.

Bijdrager
    Macosxachist

De MBP is nog nooit drie keer per jaar geüpdatet. Vanaf het eerste model (in 2008) is er elk jaar precies één release geweest. Veel eerder dan februari zal het dus wel niet worden.

Bijdrager
    Mjansen

Kijk eens op http://buyersguide.macrumors.com/

Daar kun je zien dat het al 230 dagen geleden is dat er een nieuwe MBP is uitgekomen, maar kan je ook zien dat het waarschijnlijk nog wel zo’n 100 dagen of langer gaat duren…

Het is natuurlijk maar net hoe lang je nog kan wachten. Mijn oude MBP werd zo traag dat ik het echt zat werd en dus vorige week een nieuwe heb besteld. De quad cores zijn inderdaad super snel, dus dat je een prima macbook in handen hebt is wel duidelijk.

Bijdrager
    Afroman
    Macosxachist op 12 oktober 2011

De MBP is nog nooit drie keer per jaar geüpdatet. Vanaf het eerste model (in 2008) is er elk jaar precies één release geweest. Veel eerder dan februari zal het dus wel niet worden.

Daarvoor werden ze echt wel 2 a 3 keer per jaar geupdated hoor.

Bijdrager
    juwlez
    De

Daar is het ook niet van, alleen zal er wel van balen als ik em nu aanschaf en er over een maandje al een nieuwe (mijne wordt daar niet slechter van, weet ik..) uitkomt.

Het zal dan even wachten worden.. Ik heb trouwens een TM back-up van mn oude laptop, kan zorgeloos over gezet worden op mijn nieuwe laptop? Mijn oude mbp draaide ook op Lion.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.