10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Triumph
    Bijdrager
    JohnLokerse

Dit kondigen ze, denk ik, niet groot aan hoor. Er zal vast niet eens over gesproken worden.. zal vast een stille update zijn.

Bijdrager
    INCTRL

Een nieuwe iMac? Hahaha ja werd wel tijd na 6 maanden zeg.;!
    En een nwe Haswell CPU is nu ook niet wat je bedoeld met “Stille update” mag ik aannemen?

Bijdrager
    computer space

Haswell gaat weinig helpen. iMac heeft denk ik vooral last van de Mini en van zijn kakdesign (IMO precies verkeerd aangepast de laatste keer). Haswell zou de iMac juist nog slechter kunnen maken. Als Apple de Nvidia’s uit de instappers dropt voor HD4600 dan wordt ie grafisch zelfs trager.

Bijdrager
    INCTRL

Even los of er vanavond een nwe iMac ge├»ntroduceerd gaat worden (weet wel 100% zeker van niet en ook niet een met een nwe CPU) waarom zou ├╝berhaupt een nwe generatie CPU’s een iMac dan “slechter” gaan maken? Je onderschat |Apple wel heel erg als je denkt dat ze een Nvidia gaan droppen voor een mindere interne grafische aansturing.

Bijdrager
    Triumph

Ik meen dat de HD4600 alleen in de High end Haswell zaten, maar keek net en het zit ook in en i5 van 174 euro.

Maar goed ik hoop dan op een i7 4770K met minimaal een NVidea 750M

Bijdrager
    JohnLokerse

Een 4770K kan je sowieso uit je hoofd zetten hoor! Het zal eerder een ‘normale’ 4770 zijn.
    De K versie is namelijk voor overclocking bedoeld.

Bijdrager
    INCTRL

upgrading from 2500k to the new 4770k is useless. At best you are going to see 40% performance improvement which calculates into 5 seconds faster decoding or 5 seconds faster unzipping, but at worst you are going to get 2% performance increase which amounts to milliseconds of faster decoding and stuff.

Bijdrager
    TheBigZ

@INCTRL: 40% useless? Zeg jij dat ook tegen je baas als je zo’n salarisverhoging krijgt?;)

Bijdrager
    SanderApple

Zal ik je eens een geheimpje vertellen: Ik weet lekker dat het niet over de nieuwe iMac ging vanavond… :D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.