12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    whaha

Gerucht: iPhone 9 komt niet

Doordat we nu een iPhone 8 krijgen en een iPhone X, komt er geen iPhone 9 of IX.
    Net zoals Microsoft Windows 9 heeft overgeslagen (vanwege bizarre redenen), kan Apple het nu niet maken om nog een iPhone 9 uit te brengen. De kans dat er nog een 8S komt, is wel aanwezig.

Bijdrager
    Joid

Wut?

Bijdrager
    Hyrax

Oke, ten eerste is de iPhone 8 en X net uit.

Ten tweede: is dit je eigen vermoeden? Want je stelt het als een gerucht – waar is de bron?

Bijdrager
    whaha

Er is geen bron, want het is inderdaad mijn eigen vermoeden, maar ik maak er een gerucht van.;) You got me, Hyrax!
    Nochtans blijf ik van mening dat het best raar zou zijn als ze volgend jaar al een 9 zouden uitbrengen, tenzij ze helemaal af willen stappen van uitgiftemodel dat ze voorheen hadden. Tenslotte hebben ze ook de 7S over geslagen…

Bijdrager
    Hyrax

Beetje zinloos topic dus naar mijn mening, maar goed…

Bijdrager
    ramrod

En dit is interessant want …. ?

Bijdrager
    Spinozo

Ik denk dat ze vanaf nu weer terug gaan tellen. Dus de opvolger van de iPhone 8 wordt de 7s en de opvolger van de X wordt de iPhone 9. Ook de iPhone 1 en 2 komen er aan!

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

De XS zal ook wel niet komen

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Het wordt misschien de SX edition:-D .

Bijdrager
    Ziegler

Een beetje muziekliefhebber weet dat je niet een 9e maakt. Die wordt vaak niet afgemaakt vanwege het overlijden van de maker.

Sleutelbeheerder
    Night

Beethovens’ 9e?

Bijdrager
    Ziegler

Die is wel afgemaakt, maar het was zijn laatste. Ik had het net verkeerd. De negende maakte men vaak nog wel, maar de tiende niet (Mahler, Beethoven, Bruckner en volgens mij zijn er meer). Volgens mij is er zelfs een componist die de 9e oversloeg uit angst dat het zijn laatste was, maar dat kan ik zo snel niet vinden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.