2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

Genius Playlists op Ipod Touch

Wanneer ik in mijn IPod Touch een Genius playlist op basis van een gekozen liedje laat aanmaken en deze playlist vervolgens in mijn Ipod Touch opsla, en hem vervolgens wil verwijderen uit mijn Ipod Touch dan komt het weleens voor dat ik de mogelijkheid om deze playlist te wissen niet krijg. Maar op het moment dat ik vervolgens weer een andere playlist aanmaak middels de genius functie, dan krijg ik weer wel die mogelijkheid.

Er lijkt een verband te zijn wanneer ik na het aanmaken van zo’n playlist in mijn ipod Touch, deze aan Itunes hang en de boel wordt gesynchroniseerd, dat het vervolgens niet meer mogelijk is om vanuit de Ipod Touch die genius playlist te verwijderen.

Mijn vraag is of andere forumleden dit ook al is opgevallen en of er mogelijkheden bestaan om ten alle tijden deze playlists alsnog te kunnen verwijderen vanaf je ipod Touch. Verwijderen van deze playlists is sowiezo mogelijk, wanneer de ipod Touch aan Itunes gehangen wordt, want dan kun je je playlists vanuit itunes gewoon verwijderen. Maar erg handig vind ik dat niet als je even voor onderweg of tijdens vakantie een tijdelijke Genius playlist wil aanmaken en die daarna wil verwijderen, temeer ook omdat de mogelijkheid wel gewoon bestaat om te verwijderen, maar in mijn ogen inconsequent wordt toegepast in de ipod touch software 2.1.

Bijdrager
    Pieterr

Klinkt als een bug, dus misschien kun je deze beschrijving ook hier invoeren, dan is het in de 2.1.1 update misschien opgelost.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.