10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Pi

Genius op ‘oude’ classic

Denken jullie dat de genius functie ook beschikbaar komt voor de oude classic. Het is niet echt het beleid van Apple om nieuwe features ook beschikbaar te maken op oude modellen, maar met de Touch hebben ze het wel gedaan. Zou het jammer vinden als het niet op de oude classics komt. Vindt het namelijk een prachtige feature!

Bijdrager
    Sunneh

Hmz.. ik ben bang dat ze het niet op de Classic zullen zetten. Anders hadden ze het meteen vermeld.

Ik heb het trouwens nog niet helemaal werkend op me touch.. maar heb ook weinig tijd nog ingestoken

Bijdrager
    timkro

Misschien toch wel.

Gast
    Anoniem

er komt firmware update

Bijdrager
    Pi
    ”Michaël

er komt firmware update

Hoorde ook al zo iets in de podcast, maar is dit ook al officieel bevestigd door Apple?

update:

Uit dit document blijkt dat het alleen een feature is op de nieuwe Classic van 120 GB. Zou het wel jammer vinden als het niet naar de ‘oude’ Classic’ komt.

Lid
    Pepperonie

Ik zit hier nu dus ook al een tijdje naar te zoeken.
    Er zijn (tot zover ik weet) alleen maar geruchten van derden. Niemand van apple heeft hier ook maar een uitspraak overgedaan in die richting. Maar we zullen wel zien hoe het gaat verlopen. En anders geloof ik wel dat er ook een “andere” manier gaat komen. Want de hardware is gewoon indentiek, op batterij en schijf na.

En heeft iemand hier al de nieuwe classic? Zo ja, zou je hier even je firmware versie willen posten?

Bijdrager
    fred23456789

ik heb hier ook al naar gezocht maar blijkbaar zal er geen update komen
    maar als er een update komt met Genius
    zal die update dan ook zijn voor de Ipod Nano 3G en niet allen de Ipod Classic uitkomen

Bijdrager
    occo

Mijn ipod is nu zo’n 2 jaar oud (volgens mij de 1e generatie ipod video) komt daar dan ook software voor uit zodat de ipod genius daarvoor geschikt zal zijn?
    Die genius functie is namelijk geniaal!
    Best wel prettig namelijk als ik nu de shuffle functie aanzet dan krijg ik ook K3 e.d. te horen hahaha omdat dat ook op mijn ipod staat voor mijn dochter…..

Bijdrager
    Mette

Is hier al iets meer over bekend ondertussen?
    Zou erg graag de geniusfunctie kunnen gebruiken op mn ipod

mvg

Bijdrager
    jf
    ”Mette”

Is hier al iets meer over bekend ondertussen?
    Zou erg graag de geniusfunctie kunnen gebruiken op mn ipod

mvg

Als de genius functie nog steeds niet via een update op je iPod gekomen is, gaat dat ook niet meer gebeuren.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.