13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    iRule

Genius op iPhone 3G

Heb net 2.1 geinstalleerd, maar zie -na restart van i3G- geen Genius feature in iPod menu’s. Wat moet ik doen om Genius te gebruiken op mijn iPhone? Op mijn macbook draait iTunes 8 met Genius enabled.

Bijdrager
    inawt

Welkom op het forum.:wink: Was je op het moment van de laatste synchronisatie ingelogd in de iTunes Store?

Bijdrager
    baziel

Volgens mij moet je eerst een song afspelen en dan kun je ahv het genius icoontje na 1x een tap een geniius afspeellijst aanmaken.

correct me if i’m wrong..

Bijdrager
    jeroentje

in iTunes een genius afspeel lijst maken en deze exporteren naar je iPhone en dan moet het werken..

wel vreemd want van de week met de iPod werkte genius gewoon na de update.. :?

Bijdrager
    karel_appel

baziel dat klopt. en daarna kan je hem bewaren.

Bijdrager
    MacBoot

men speelt een nummer af en drukt eenmaal op de coverart voor de extra controls
    dan komt tevens het Genius-symbool tevoorschijn
    dra men hierop drukt zal er een Genius afspeellijst aangemaakt worden welke men direct op het scherm kan bezichtigen

Bijdrager
    iRule

@ inawt : thanks. Ik was idd niet verbonden met iTunes tijdens sync. Na inloggen en nieuwe sync werkt het. Nu nog hopen dat Steve de juiste deuntjes bij elkaar zoekt.

Bijdrager
    kasperjanssens

je kan ook bij afspeellijst op genius klikken, en dan op nieuw, waarna je een liedje kiest uit al je nummers en dan zo een geniusafspeellijst maken zonder eerst het nummer af te spelen.

Bijdrager
    niels
    ”kasperjanssens”

je kan ook bij afspeellijst op genius klikken, en dan op nieuw, waarna je een liedje kiest uit al je nummers en dan zo een geniusafspeellijst maken zonder eerst het nummer af te spelen.

allemaal waar. maar iedereen die update moet éérst de iPhone nog even synchroniseren:)

Bijdrager
    syriani

jammer dat de accellerometer niet gebruikt is bij de iphone om de lijst dooreen te schudden zoals de nieuwe nano,

de iphone 3G is precies al oud,

geen nike+
    geen remote met volume controle
    geen genius door middel van schudden

hij werd toch ooit als de ultieme ipod aangeprezen door steve…

Bijdrager
    MacBoot

dat schudden van de Nano is Shuffle niet Genius…
    Dat van die koptelefoon en schudden verbaast me heel erg dat dat niet op de iPhone zit
    Na 2 maanden is hij al niet meer de ultimate iPod:?
    (Nu zie ik beide nog wel naar de iPhone komen, Nike+ denk ik niet)

Bijdrager
    SebastienK

Ja voel me plots wel genaaid vermits de 32GB update binnenkort wel gewoon die functies zal hebben. Steve heeft weer een boosaardig plannetje bedacht om de echt gekken 2 keer per jaar naar de winkel te sturen voor de laatste nieuwe iPhone vrees ik.

Bijdrager
    Apple Taart

Denk dat dat schudden niet goed voor je G3 ontvangst is!! :P

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.