8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    applelover123

Geen Genius Mixes

Hallo,
    ik wacht nu al een jaar op Genius Mixes op mijn mac, maar het is me nog steeds niet gelukt om dat te krijgen. Ik heb inmiddels al 12 keer genius uit- en aangezet, en heb inmiddels iTunes 10 maar nog steeds staat er geen genius mixes. andere (windows) pc’s bij ons hebben het wel.

Hoe krijg ik nou eindelijk genius mixes in iTunes????

Bijdrager
    Yaris

Zie de oplossing in http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2434188

1. Quit iTunes.
    2. Drag the iTunes library.itl file and iTunes library.xml to the desktop. Do NOT delete either of them.
    3. Launch iTunes.
    4. Do NOT add anything.
    5. Go to File -> Library -> Import playlist and select the iTunes library.xml file on the desktop.
    6. See if the ratings and the Genius mixes appear.
    7. If so, you are good to go and can delete the iTunes library.itl file and iTunes library.xml on the desktop.
    Bijdrager
    applelover123

en waar vind ik die 2 bestanden..

Bijdrager
    applelover123

gaaaf.. nu zijn al mn apps weg, moet ik mn thuisdeling opnieuw instellen en ik heb nog steeds geen mixes.

gelukkig stond mn time machine aan.

Bijdrager
    Yaris

Bovenstaande oplossing is voor iTunes onder Windows. Die bestanden staan blijkbaar niet op een Mac.

Bijdrager
    Yaris

Bovenstaande oplossing is voor iTunes onder Windows. Die bestanden staan blijkbaar niet op een Mac. Sorry.

Bijdrager
    Kidco

Misschien heb je niet genoeg nummers? Ik heb 2 bibliotheken, in de ene zit veel meer dan in de andere, en in mijn hoofdbibliotheek verschijnen ook nooit Mixes…

Bijdrager
    Ir.Bob

Of misschien varieert je muzieksmaak niet genoeg. Essentieel voor Genius is ook het aanmaken van eigen playlists, ratings etc.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.