10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    brechtiejj

    Genius App Store

    Als ik de Genius functie wil installeren op mij iPad dan geeft hij telkens de zelfde error weer. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

    Alvast bedankt!

    Geblokkeerd
    Anoniem

    Hemeltjelief, kan je misschien gewoon de foutmelding opschrijven hier? Je plaatje doet het sowieso niet.

    Bijdrager
    KingAchille

    Plaatje aangepast…

    Ben je ingelogd in iTunes?

    Bijdrager
    brechtiejj

    Ja ik ben ingelogd en anders werkt alles prima. Ik gebruik de genius functie vaak voor nieuwe games te vinden.

    Bijdrager
    Hertog Hector

    Genius wel geactiveerd op de iPad? Is te activeren als je in de appstore op “bekijk account” klikt.

    Bijdrager
    brechtiejj

    @Hertog Hector: Dan krijg ik dezelfde foutmelding

    Bijdrager
    ob1mac

    Heb exact hetzelfde probleem! En inderdaad ik krijg ook, nadat ik onder Instellingen/Store/Toon account Genius geactiveerd heb, nog steeds dezelfde foutmelding!
    :cry:

    Bijdrager
    ob1mac

    Zie trouwens ook deze thread op Apple support forum

    Bijdrager
    Redhead

    Even een kick van dit topic. Ik krijg het ook niet voor mekaar. En de discussie op de Apple support forum is ook niet echt een oplossing

    Bijdrager
    ob1mac

    Sinds iTunes 10 is dit probleem bij mij in ieder geval opgelost…..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.