3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Andre1962

    Genius activeren: “Please try again later.”

    Hoi ,ik probeer al een tijd Genius via mijn iTunes te activeren maar telkens als ik me aan wil melden dan krijg ik de melding ” We are currnetly experiencing technical difficulties. Please try again later”. Dit gebeurt al een aantal dagen, ligt dit nu aan mij of is de bereikbaarheid gewoon slecht.
    Ik login met mijn MobileMe account en wachtwoord, wat volgens mij ook kan !

    Bijdrager
    Pieterr
    ”André1962″

    Ik login met mijn MobileMe account en wachtwoord, wat volgens mij ook kan !

    En dat weet je zeker? Ik heb met een gewoon iTunes Store account nooit een probleem gehad met het contacteren van Genius…

    Bijdrager
    iDelano

    Heb je een iTunesstore account?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.