5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jonathanc_

Generation Connect iPhone

Hoi allemaal,

Ik heb nu Mobile Vikings op mijn iPhone, zeer goedkoop, maar wel spijtig van het trage netwerk.
    Na even zoeken ben ik uitgekomen op Proximus Generation Connect. Werkt dit goed op de iPhone?
    Ik zat vroeger (een 3 jaartjes terug) bij Proximus, en toen moest je binnen de 31 dagen herladen.
    Nu was mijn vraag of dit ook bij Generation Connect is, want bij MV verlopen gewoon je sms’en en je data na 31 dagen, dan kan je weer op elk moment terug 15 euro erop zetten en heb je weer 31 dagen, is dit ook zo voor Proximus Generation Connect, of moet je sowieso binnen de 31 dagen herladen?

Jonathan

Bijdrager
    baziel

Hi Jonathan,

Ik ben ook 3 jaar Mobile Viking geweest maar ergerde mij ook aan de beperkte 3G dekking. Eind december dus overgeschakeld naar Generation Connect.
    Ik kan je zeggen dat je niet binnen de 31 dagen hoeft te herladen om terug gratis internet en sms’en te krijgen. Hoewel, als je na 31 dagen niet herlaadt wordt data en sms’en van je resterend krediet afgetrokken. Dit in tegenstelling tot Mobile Vikings waar internet gewoon gratis bleef als je niet binnen de maand herlaadde.
    Ik ben alleszins tevreden en raad je ook aan om over te schakelen. Mobile Vikings zal nooit aan de super 3G dekking van Proximus kunnen tippen. En 3G is what it’s all about.

Voor meer antwoorden op nog vragen kan je ongetwijfeld hier terecht.
    Succes!

Bijdrager
    jonathanc_

Hoi baziel,

Dus als ik het goed begrijp, kan je 31 dagen gebruik maken van die data en sms’en, en na die 31 dagen stopt dit?

Wat bedoel je met:

Hoewel, als je na 31 dagen niet herlaadt wordt data en sms’en van je resterend krediet afgetrokken.

Groeten iJonathan

Bijdrager
    baziel

Zoals het er staat.

Het principe van Generation Connect is net hetzelfde als Mobile Vikings. Het enige verschil is dat je bij MV gratis kan blijven internetten, zelfs al ga je over 31 dagen. Bij GC is dit niet.

Bijdrager
    jonathanc_

Ah ok, thanks!!! Ik wist niet dat je kon blijven gratis internetten na die 31 dagen bij MV, dus voor mij geen verschil! Bedankt!!!!!!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.