9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Jos Opel

Gemarkeerde postbus verwijderen.

ik ben op zoek naar een manier om in Apple Mail een lege postbus, gemarkeerd met een vlaggetje, te verwijderen.

Moderator
    Night

Je bedoeld deze mailbox?

This mailbox should disappear when you have no flagged messages in it. Delete the message or unflagg it. If it is still there with no flagged messages in it, quit Mail and restart it.

Bijdrager
    Jos Opel

Ja, met een kleur.

Bijdrager
    Jos Opel

Moderator
    Night

Dus eerst alle flagged items verwijderen of ‘ont-vlaggen’. Pas als ook alle sub-mappen leeg zijn zal de folder verdwijnen. Blijft deze nog zichtbaar, even Mail herstarten. Toch duikt hier nog wel eens een bug op, volgens sommige Mac gebruikers. De enige oplossing hiervoor schijnt om eerst alle (jawel, álle) mails eerst te voorzien van een rode vlag en dan vervolgens gelijk weer van deze vlag te ontdoen (élke map, élke groep etc.)

Bijdrager
    Jos Opel

Helaas, na het markeren en de markering weer wissen van zo’n 7000 mailtjes en het herstarten van Mail blijft de rode (lege) postbus in de zijbalk staan. De optie verwijderen onder “postbus” blijft grijs.

Moderator
    Night

Vreemd:-( Weet nu ook zo ff geen oplossing…. Heb je wel de rode markering gebruikt en weer weggehaald? Ook in de Archief, Spam en de Trash-folders?

Bijdrager
    Jor1

Same here:

Alles gemarkeerd en weer uit gemarkeerd.

Index en postbus opnieuw opgebouwd…

Wat kan ik nog meer doen?

Bijdrager
    Jor1

Ik haal deze topic weer even maar boven. Want dit probleem blijft zich onverminderd voordoen.

oplossing!? Iemand?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.