27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    BurnedGamer

[Gelukt]Ipod Touch Error (6)

haai,
    ik heb de Ipod Touch
    en ik wilde eerst een update installeren maar dar had ik beter niet kunnen doen
    want dat lukte niet in nu staat hij volgens mij in Recovery mode en kan ik bij Itunes alleen op herstellen klikken maar dan krijg ik error 6 en lukt het niet en als ik de ipod opstart zie ik alleen de usb kabel het deel wat je in de pc steekt (die stekker dus) en het Itunes logo

zou iemand me a.u.b kunnen helpen want ik wil graag weer gewoon mijn Ipod kunnen gebruiken

mvg BurnedGamer

p.s ik heb hem niet gejailbreakt of hacks ofzo opgezet dus..

Bijdrager
    BurnedGamer

kan echt niemand me helpen ?

Bijdrager
    KarelWillem

Omdat er vandaag wel erg veel draadjes over lopen.

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=134559&highlight=

En scroll door tot je ‘error 6’ ziet staan. :wink:

Bijdrager
    The JM

En als je ‘m met kabel aan je computer hangt, lock- en home-knop vasthouden tot de iPod opnieuw opstart en dan alleen de home-knop vasthouden, wat gebeurt er dan? Kun je ‘m dan in iTunes wel herstellen?

Bijdrager
    BurnedGamer

ja maar ik krijg hem niet in DFU mode want als ik dan power button en home button ingedrukt houdt gaat hij na ong. 10 sec. uit en dan zie ik hem niet meer staan bij iTunes en ik krijg ook geen berichtje :S

Bijdrager
    The JM

Langer inhouden, dan start de iPod opnieuw op en dan de home-knop inhouden.

Bijdrager
    BurnedGamer

dus eigenlijk de power button inhouden dat ie uit gaat en dan weer aan ?

Bijdrager
    The JM

Power/lock en home inhouden, totdat het appe-logo verschijnt en dan alleen de home-knop:)

Bijdrager
    BurnedGamer

maar hij moet dus eerst aan zijn en dan zolang inhouden dat hij weer uit is en dan weer aan

Bijdrager
    BurnedGamer

het lukt niet want als ik hem dan uitzet gaat alles weer weg bij itunes en als ik hem weer aan zet dan komt het weer maar ik krijg geen berichtje ofzo

Bijdrager
    The JM

Als het goed is krijg je dan het iTunes-logo op je scherm te zien en ziet iTunes dat je iPod in herstel-modes staat en biedt aan om ‘m te herstellen. Dat zou dan moeten werken.

Bijdrager
    BurnedGamer

ja dat was allang maar het herstellen werkt niet is er geen manier om hem weer in normale mode te zetten ?

want als ik wil herstellen gaat hij proberen die update te installeren en dan krijg ik error (6) :S

Bijdrager
    BurnedGamer

dit krijg ik te zien [URL=http://img294.imageshack.us/my.php?image=ipodtouchprobleemiu0.jpg][/URL][URL=http://g.imageshack.us/thpix.php][/URL]

Bijdrager
    The JM

Doen wat er staat zou ik zeggen; controleer even of je de recentste versie van iTunes hebt (8.01).

Bijdrager
    BurnedGamer

ok ik zal het eens proberen
    ik zal een update plaatsen of het gelukt is :wink:

UPDATE:
    het is gelukt:D

p.s als ik mijn ipod zou jailbreaken is dat gevaarlijk of kan mijn ipod er niet stuk van gaan?

bedankt iedereen:D

Bijdrager
    The JM

Mooi:) Jailbreaken is softwarematig en kan dus geen kwaad. Gaat het mis of bevalt het niet, dan kun je gewoon terug naar het originele.

Bijdrager
    BurnedGamer

oh.. ok ik ga het proberen:wink:

bedankt:D

dat kan dus ook met versie 2.1 ?

welk programma kan ik gebruiken ?

Bijdrager
    BurnedGamer

hoe kan ik er applicaties op zetten ik heb hem gejailbreakt met quickpwn 2.1
    maar hoe kan ik er nou applicaties opzetten ?

Bijdrager
    The JM

Apps uit de app store of uit cydia?

Bijdrager
    BurnedGamer

gedownloade bedoel ik want ik had er een gedownload maar ik krijg hem er niet op want hij zegt dat hij hem niet kan installeren omdat het niet gecontroleerd kan worden en ik heb hem gejailbreakt met quickpwn 2.1

Bijdrager
    The JM

Gedownloade (gekraakte) apps uit de App Store? Daar kan ik je niet mee helpen.

Bijdrager
    BurnedGamer

nee kijk
    ik heb hem dus gejailbreakt
    wat veel mensen doen en dan heb ik ergens (niet met de appstore) gratis een spel gedownload voor de ipod maar hoe moet ik hem er nou opzetten want ik wil hem installeren maar dan krijg ik de melding ”de applicatie kon niet geinstalleerd worden omdat het niet gecontroleerd kon worden” wat moet ik doen om het wel te kunnen installeren ?

Bijdrager
    The JM

Dus gekraakte apps uit de App Store;) Daar weet ik niets van. Wellicht iemand anders.

Bijdrager
    BurnedGamer

is er misschien niet een tutorial over
    of een tutorial van quickpwn 2.1 ofzo

Bijdrager
    spacefreek
    ”BurnedGamer”

nee kijk
    ik heb hem dus gejailbreakt
    wat veel mensen doen en dan heb ik ergens (niet met de appstore) gratis een spel gedownload voor de ipod maar hoe moet ik hem er nou opzetten want ik wil hem installeren maar dan krijg ik de melding ”de applicatie kon niet geinstalleerd worden omdat het niet gecontroleerd kon worden” wat moet ik doen om het wel te kunnen installeren ?

Installeer cyberduck, via SSH kun je deze .ipa files overzetten (via WiFi)
    Je moet dit in de map App’s zetten en nog wat aan de eigenschappen veranderen, ik kan niet meer zeggen. Je zal op internet moeten zoeken

Bijdrager
    spacefreek

Op iphoneclub.nl is volgens mij ook wel e.e.a. te vinden btw

Bijdrager
    BurnedGamer

kun je misschien een link geven :innocent:

offtopic hoe kan ik nederland zetten bij mijn naam in plaats van europe ?

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.