-
Q:
[Gelukt]Ipod Touch Error (6)
haai,
ik heb de Ipod Touch
en ik wilde eerst een update installeren maar dar had ik beter niet kunnen doen
want dat lukte niet in nu staat hij volgens mij in Recovery mode en kan ik bij Itunes alleen op herstellen klikken maar dan krijg ik error 6 en lukt het niet en als ik de ipod opstart zie ik alleen de usb kabel het deel wat je in de pc steekt (die stekker dus) en het Itunes logozou iemand me a.u.b kunnen helpen want ik wil graag weer gewoon mijn Ipod kunnen gebruiken
mvg BurnedGamer
p.s ik heb hem niet gejailbreakt of hacks ofzo opgezet dus..
Omdat er vandaag wel erg veel draadjes over lopen.
http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=134559&highlight=
En scroll door tot je ‘error 6’ ziet staan.
nee kijk
ik heb hem dus gejailbreakt
wat veel mensen doen en dan heb ik ergens (niet met de appstore) gratis een spel gedownload voor de ipod maar hoe moet ik hem er nou opzetten want ik wil hem installeren maar dan krijg ik de melding ”de applicatie kon niet geinstalleerd worden omdat het niet gecontroleerd kon worden” wat moet ik doen om het wel te kunnen installeren ?”BurnedGamer”nee kijk
ik heb hem dus gejailbreakt
wat veel mensen doen en dan heb ik ergens (niet met de appstore) gratis een spel gedownload voor de ipod maar hoe moet ik hem er nou opzetten want ik wil hem installeren maar dan krijg ik de melding ”de applicatie kon niet geinstalleerd worden omdat het niet gecontroleerd kon worden” wat moet ik doen om het wel te kunnen installeren ?Installeer cyberduck, via SSH kun je deze .ipa files overzetten (via WiFi)
Je moet dit in de map App’s zetten en nog wat aan de eigenschappen veranderen, ik kan niet meer zeggen. Je zal op internet moeten zoeken
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.