3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    FunkyBro

Geluidsuitvoer standaard op Apple TV

Ik zit met het volgende: Ik speel mijn muziek af via mijn Airport Express. Wanneer ik de muziek pauzeer en even bij mijn MacBook wegloop zodat de sluimerstand wordt geactiveerd, en ik kom terug om vervolgens de muziek weer af te spelen, heeft mijn Macbook automatisch mijn Apple TV gekozen als uitvoer ipv de Airport Express en speelt de muziek dus niet af..

Kan ik dat op de een of andere manier veranderen? De voorkeursvolgorde van uitvoer aanpassen? Of mijn Apple TV nooit als automatische uitvoer kiezen? Nu druk ik vaak snel even weer op play maar komt er geen geluid, omdat er een pop-up verschijnt van de toegangscode van de Apple TV.. Een klein probleem wat toch erg frustrerend is.

Iemand enig idee wat te doen?

Moderator
    Night

Een flink aantal lotgenoten hebben baat bij het volgende:

It’s a bug that seems to pop up occasionally after waking the computer from Sleep.
    Either reboot or open a terminal windows and paste:

sudo kill 'ps -ax | grep 'coreaudiod' | grep 'sbin' |awk '{print $1}''

Bijdrager
    FunkyBro

Dank voor je reactie, werkt inderdaad. Heb al menig website afgestruind voor mogelijke oplossingen maar zo te zien is er dus geen echt goede oplossing beschikbaar.. Maar wachten op een update dus en hopen dat het daarmee gefixt wordt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.