6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Racer_123

Geluidsprobleem iPod Nano 2nd gen (opgelost)

Yo,

ik heb een iPod Nano 2nd gen met Sennheiser oortjes. Deze hebben een grote weerstand waardoor het volume lager ligt dan bij gewone oortjes … Daarom wilde ik dat mijn iPod luider speelde en heb ik de techniek van in iTunes toegepast, het geluid op +100% zetten.

Nu merk ik dus dat het volume van mn iPod toeneemt tot ik in de helft van de volumebalk ben, daarna is er geen verschil meer… :(
    Is er een mogelijkheid om dit op te lossen zonder goPod te gebruiken, aangezien dat goPod ervoor zorgt dat je garantie vervalt… :)

Alvast bedankt! :D (

Bijdrager
    Esquare
    ”Racer_123″

Is er een mogelijkheid om dit op te lossen zonder goPod te gebruiken, aangezien dat goPod ervoor zorgt dat je garantie vervalt…

Hoe kom je daar nu bij?

Bijdrager
    Racer_123

In de garantie staat duidelijk dat er geen wijzigingen in de firmware mogen gebeuren, anders vervalt de garantie… En goPod is een programma dat de firmware wijzigt… :wink:

Bijdrager
    Esquare

Mjah, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar ik kan me niet herinneren dat ik veel klachten heb zien langskomen omtrent Gopod… Hoe dan ook, zonder die ingreep kom je niet veel verder. Want een cap heet niet voor niks een cap: die zorgt ervoor dat je geluid niet boven een bepaald niveau uit komt.

Bijdrager
    Apple

goPod zet 1 bitje om, die je ook weer kan terugzetten. Dan merken ze echt niet dat je firmware is aangepast. Of je restored je iPod, dan ben je ook van goPod af.

Bijdrager
    Racer_123

Ah, ok, thnx voor de snelle reacties. Dan moet ik nu alleen nog maar wachten op goPod 1.5 :D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.