8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Tkradio

(Opgelost/geregeld) Geluidskaart iMac 21.5" geeft alleen nog maar mono geluid

Hallo OMT,

Sinds een paar weken heb ik een probleem met mijn 21.5 inch iMac, model 2011. De koptelefoon poort geeft namelijk alleen maar via het rechterkanaal geluid af en links een zachte brom. Ik denk zelf dat er kortsluiting is geweest of iets dergelijks. Heeft een van jullie een idee waar dit door kan komen en/of tips? Als er niets aan te doen is breng ik hem naar de apple store voor reparatie. Als de geluidskaart/poort vervangen moet worden, hoeveel gaat me dat dan ongeveer kosten? Iemand een idee?

Bijdrager
    RobinProductions

Kosten normaal gezien niks, aangezien je nog garantie hebt ;d. En volgens mij word er idd ergens kortsluiting veroorzaakt.

Bijdrager
    Tkradio

Ik heb geen garantie meer, hij is meer dan 90 dagen oud.

Bijdrager
    Moriarty

Je hebt toch echt 1 jaar garantie hoor, vanwaar die 90 dagen?

De 90 dagen bij aankoop slaan op gratis telefonische support…

Bijdrager
    Tkradio

Serieus? Oh, dan vallen de problemen wel mee!:lol:

Bijdrager
    Franko

Psssssst …. Je hebt wettelijk gezien twee jaar garantie, ook al gaat Apple op de kop staan.

Daarna heb je zelfs nog het volgende: een product moet een redelijke termijn meegaan .. en 2 jaar voor een computer van 1200 + is geen redelijke termijn.

Bijdrager
    Tkradio

Mensen, bedankt voor de reactie. Gisteren is ‘ie naar een apr gebracht en ik heb ‘m over ongeveer 2 weken terug. Dit topic kan als dood beschouwd worden vanaf nu.

Bijdrager
    Tkradio

Hallo, ik hier nog even.
    Ik heb m’n iMac net weer terug en alles werkt weer.
    Audio poort en logic board (!) zijn vervangen. Vond ik zelf een vrij stevige reparatie, goddank dat ik nog garantie heb…
    Zo, topic compleet!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.