4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bas116

Geluidscontrole

Ik heb in iTunes “Geluidscontrole” aangevinkt, maar als hij dan al die nr’s controleerd, veranderd hij dan iets in het orginele bestand: Nummernaam.m4a of .mp3? Of zet hij ergens anders een bestandje weg dat zegt hoehard hij moet?

bvd

Bijdrager
    Nikita

Nee, de nummers worden dan allemaal even hard gezet zodat je niet telkens je volume hoeft bij te stellen. Het kan alleen wel een hele tijd in beslag nemen heb ik begrepen. Maar je krijgt er geen dubbele nummers van of whatever. :)

Bijdrager
    bas116

Bedankt:)

Dit heb ik van iets anders

Hoedje schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:05:
    Ik heb nu al tijden Geluidscontrole aan in iTunes, nu lees ik daat het het volume aanpast, dus heb het weer uitgezet.
    Nu ik dit uit heb is die “limiter” zeg maar weer weg, dat het weer net als orgineel is, of is het onherstelbaar?

Je kan het zowel op de iPod als in iTunes aanzetten, als die allebei uitstaan, dan staat het ook echt uit. Het is gewoon herstelbaar.

Bijdrager
    rvanheukelum

Er verandert totaal niets aan je bestand. het is een database gerelateerde functie, die per nummer ‘onthoudt’ in hoeverre het volume aangepast dient te worden om gelijk aan de andere nummers te worden weergegeven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.