6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Lambertini

Geluid weghalen Imovie fragmenten

Hallo,

Weet iemand hoe ik in 1 beweging geluid van meerdere geselecteerde fragmenten kan weghalen ?
    Ik selecteer nu meerdere “beeldblokjes” en zet geluid af. Enkel van 1 blokje is geluid daadwerkelijk weg ????

Idem met het invoegen van beeldovergangen.
    Kan je vb meerdere beeldblokjes selecteren en daartussen telkens vb “vervagen naar zwart” invoegen ?
    Dat lukt me niet.

Thx !

Bijdrager
    Hansi2124

Kan je de geluidsfragmenten niet verwijderen met de backspace-toets?
    (Topic heeft niets te maken met je systeem OS X, maar wel met video. Daarom heb ik dit verplaatst.)

Bijdrager
    Lambertini

Backspace is fragment deleten…

Bijdrager
    seb88

probleem 1:

Selecteer alle fragmenten, ga dan bovenin balkje waar de menu zit -> Fragment -> Koppel audio Los .. selecteer dan alle audio kanalen (onder het filmpje fragment) en klik op backspace.

probleem 2:

Archief –> nieuw project –> geen thema –> Voeg automatisch overgangen toe (rechts onderin aanvinken).

Klik dan op “vervagen naar zwart”. Bij Archief *menu* –> Project eigenschappen kan je alle overgangen instellen, tijdsduur in 1x etc.

succes:)

Bijdrager
    Lambertini

Thx

1 vraagje nog.
    In een bestaand project tussen 4 geselecteerde fragmenten bepaalde overgang toevoegen hoe doe je dat ? Telkens dezelfde voor 4 geselecteerde bestanden ?

Merci !

Bijdrager
    seb88

Je kan een overgang selecteren en kopiƫren. Daarna klik je ongeveer tussen 2 fragmenten en plak je weer
    (cmd+c / Cmd+v). Op die manier kopieert die overgangen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.