5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Grisolda

Geluid websites afgespeelt door iTunes

Dit wil ik dus niet…. lekker wat aan het surfen met Chopin op de achtergrond komt er opeens keihard het geluid van een dikke bromvlieg doorheen! Yikes!…. (site over insekten)

En op deze manier iTunes vervuild…. kan safari wave-bestanden niet gewoon zelf afhandelen?

Bijdrager
    MarcelK

Kun je volgens mij aangeven in de voorkeuren van iTunes.

Uit mijn hoofd: tabblad ‘algemeen’.

Bijdrager
    Grisolda

Nop…alleen de optie “open veilige bestanden na downloaden” (voor wat betreft geluid)

Hij mag het best openen maar dan niet door iTunes …. gewoon net als in Windoos …ughe ughe… pardon my French
    Ik heb dezelfde ongein ook wel es gehad toen iemand onder iedere knop van z’n site een geluidje had zitten… ging ie dat eerst downloaden en vervolgens iTunes opstarten…errug irritant dus.[/quote]

Bijdrager
    wjgmspeedy

Waarschijnlijk heb je gedrukt op “Gebruik iTunes voor afspelen van muziek op internet” in voorkeuren iTunes. Inderdaad onder de knop “algemeen”

Bijdrager
    Grisolda

whoops…lezen is en blijft een vak hoor…. ik las even over “voorkeuren in iTunes heen…..dacht Safari dus)…. maargoe daar zit idd een knop “laat iTunes de internetdeuntjes afspelen” ….. op die knop staat “stel in”…. niet “stel uit” …. je kan het alleen maar aanzetten dus….

waar kan ik het nu echt uitzetten?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.