15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Rene van den Abeelen

Geluid uit… hoe zet ik t aan?

Sinds een paar dagen ‘belt’ de iPhone niet meer. ‘Geluid uit’ staat er in de Instellingen. Maar hoe krijg ik ‘m aan?
    Ik heb ‘m in iTunes gerestored, alle software is up to date, de Ring/Silent switch staat goed, ik kan mijn ringtones ‘voor-afluisteren’, muziek en filmpjes gaat allemaal prima… hij belt alleen niet als iemand probeert me te bereiken en da’s bar vervelend.

Iemand een oplossing?
    Dank!!!

Bijdrager
    bouncer

Staat je vliegtuigmodus per ongeluk aan?

Bij Instellingen -> Geluiden -> Beltoon en Meldingen, het ‘bolletje’ naar rechts schuiven’ en ‘wijzig met knoppen’ aanzetten.

De handleiding lezen wil ook nog wel eens helpen. Link

Bijdrager
    Rene van den Abeelen

Helaas… vliegtuigmode is UIT en WIJZIG MET KNOPPEN heeft ook geen invloed.:(

Bijdrager
    Jojo890

Het schuifje aan de zijkant misschien?

Bijdrager
    Rene van den Abeelen

De Ring/Silent switch… die staat goed. Heb ‘m al tientallen keren heen en weer geschakeld: maakt geen verschil.

Bijdrager
    Jojo890

Home button + Vergrendelknop tegelijk inhouden en resetten werkt dat?

Bijdrager
    Jojo890

en anders kun je beter na de onderstaande link gaan.
    Apple iPhone Hardware Problemen Oplossen

en anders moet je met de apple klantenservice bellen.

Succes!

Bijdrager
    bouncer

In sommige gevallen schijnt het te helpen als je je oortjes inplugt en er weer uithaalt.

Je kunt hem ook resetten naar fabrieksinstellingen.

Bijdrager

Je oortjes herkent hij wel? Want dan zijn het inderdaad je hoortjes.
    Probeer is zo vaak mogelijk en snel mogelijk de oortjes er in en eruit te halen.
    Of even goed blazen wil soms ook nog wel eens helpen!

Bijdrager
    JokeF

Ik heb precies hetzelfde probleem … bij de instellingen van het geluid blijft het op geluid uit staan
    heb ook al alles geprobeerd hoewel hij het soms tijdens chatten ofzo het ineens weer wel doet maar dat is dan maar een paar seconden.
    Bij mijn vorige Iphone 4 heb ik hetzelfde probleem gehad en helaas is het toen ook nooit goed gekomen.
    Met de oortjes doet hij het wel maar neemt niet weg dat er bij de instellingen het geluid op uit blijft staan.
    Heeft nu echt NIEMAND hier een oplossing voor?

Bijdrager
    MBPuser

Ik denk dat voor dit probleem geen andere optie is dan afgeven voor reparatie. Als je alles heb gereset, gecontroleerd en herstelt en hij doet het dan nog dan is je iPhone gewoon niet goed.

Bijdrager
    daske

Ik had het ook voor… iPhone 4s.

Hiervoor heb ik het schuifknopje ontdekt net boven de + en – links van het toestel dat dus off stond.
    Alle andere settings stonden goed.

Weeral bijgeleerd sé:) Dit dus per ongeluk afgezet. (af is kenmerkend door rode indicatie bij het schuifknopje)

Hopelijk is dit voor anderen ook een snelle oplossing.
    (geen idee of dit voor iPhone 4 ook zou werken)

Laat gerust weten.

Bijdrager
    reflog

Haha!!

Telefoon even uit en aan. Bij mij werkte het.

Bijdrager
    marjan

Ik heb me ook suf gezocht en las uiteindelijk het bericht van Daske. En ja hoor, dat schuifje was ik compleet vergeten, de beltoon kan ik weer horen. Hoe simpel kan het soms zijn. Ben er heel blij mee.

Bijdrager
    Outlanderfan1746

? Hier hetzelfde, schuifje over het hoofd gezien. Dank Daske (en Marjan).

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.