3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    abbenhui

geluid (toon) werkt opeens niet meer

Voor mijn agendameldingen heb ik een “eigen” geluid op m’n iPhone gezet, ongeveer anderhalf jaar geleden.
    Ook op de iPhone van mijn echtgenote en op m’n iPad heb ik deze toon ge├»nstalleerd.

Sinds twee weken speelt dat geluid niet meer af. Eerst alleen bij mijn echtgenote; ik heb het geluid toen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
    Dat hielp voor een week; toen was het weer over. Elk ander geluid werkt wel als agendamelding.

Sinds twee dagen werkt datzelfde geluidsbestand ook op mijn iPhone niet meer. Elk ander geluid is goed, maar dit bestand weigert dienst.

En dat terwijl het anderhalf jaar op beide toestellen gewoon gewerkt heeft. Gek, toch?
    Iemand een idee?

Sleutelbeheerder
    Night

Misschien een combinatie van een software update (eerst bij je vrouw en later bij jou) en een audio bestand dat toch niet helemaal 100% aan “de eisen” voldoet?

Bijdrager
    abbenhui

Ik sluit niks uit, maar als ik het bestand uit iTunes verwijder, er vervolgens weer in zet en dan weer op de iPhone zet, werkt het weer een paar dagen. Het is gemaakt volgens de “voorschriften” van Apple.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.