6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Visschedijk

geluid telefoon

sinds kort, ik heb mijn iPhone 4 al bijna een jaar, hoor ik als ik de telefoon opneem de ander kant niet, tenzij ik dan meteen de speaker aanzet.
    Dat kan wel eens vervelend zijn dat iedereen meeluistert.
    Als ik de speaker uitzet tijdens het gesprek ben ik nog wel te horen, maar ik hoor niets meer.
    Verder doen alle geluiden op mijn Iphone het prima.
    Ik heb de Iphone al een paar keer gereset.
    Wie weet een oplossing?

Bijdrager
    nookie

Ehm…het (oor)speakertje bovenin de telefoon is stuk.

Bijdrager
    Visschedijk

is dat te repareren?Moet ik daarmee naar T-mobile?

Bijdrager
    MacAnarie

Ja, mee terug gaan. Als ze je proberen af te schepen met het verlopen van je garantie mag je een beroep doen op je consumentenrecht (je mag verwachten dat een product een bepaalde levensduur heeft, en van een dergelijk toestel mag je niet hoeven verwachten dat het binnen het verlopen van je abonnement stuk gaat). Ik heb ook problemen gehad met mijn 3GS, was in no-time opgelost. Mits aankoopbon, mits geen (val)schade.

Bijdrager
    Visschedijk

Hartelijk dank voor de reacties.

Bijdrager
    Mac058

Heb vorige week mijn iPhone voor hetzelfde probleem ook terug gebracht naar T-Mobile, helaas heb ik geen verzekering op de iPhone en krijg ik geen vervangend toestel en helaas is een Micro-SIM bijna in geen enkel ander toestel te gebruiken, wat handig kan zijn voordat je het toestel ter reparatie wegbrengt is het nummer laten doorschakelen als je ook geen toestel bij de hand hebt waar een Micro-SIM in past, helaas duurt de reparatie zo’n 3 a 4 weken bij T-Mobile, ik wens je veel sterkte die weken want missen ga je je iPhone echt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.