5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    TheoKl

Geluid onder Bootcamp

Ik heb een raar probleem op mijn iMac: als ik onder Bootcamp een koptelefoon aansluit blijft het geluid gewoon uit de interne speakers komen en niet uit de koptelefoon.
    Iemand anders misschien die hier ervaring mee heeft cq een oplossing hiervoor weet?
    Alvast bedankt voor het meedenken.

Bijdrager
    Yannes

Bootcamp software updaten naar 3.2 dacht ik. Als het goed is heb je ook Software update geinstalleerd daar kan dat.

Bijdrager
    TheoKl

Yannes bedankt voor je reactie. Ik heb 3.2 geinstalleerd en apple software update ook uitgevoerd maar helaas blijft het zo. Ook als ik Windows XP heb kan ik niets veranderen. Alles werkt wel onder VMWare of Parallels maar dat wil ik liever niet omdat het wat sloom wordt omdat de eigen videokaart van de iMac niet wordt gebruikt.

Bijdrager
    Yannes

Dan kun je even kijken bij Control Panel > Sound, misschien staat de goede outputmodule niet geselecteerd.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb daar weken problemen mee gehad. Nu heb ik Windows 7 ultimate geïnstalleerd en nu werkt alles naar behoren. Was iets met mijn Realtek Drivers die niet compatibel waren met Boot Camp.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.