7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    thijsbrg

Geluid onder Boot Camp harder?

Ik geef het toe…ik heb windows geinstalleerd op mijn nieuwe iMac. Het werkt natuurlijk niet perfect (lees ruk) maar goed voor af een toe een spelletje is het prima. Nu zat ik een mp3tje te beluisteren met iTunes in Windows en later datzeflde muziekje onder OS X en het lijkt alsof in Mac OS X het geluid een stuk minder hard gaat. Weet iemand hoe dit zou kunnen en hoe ik dit misschien kan oplossen? Het liefst natuurlijk een tooltje dat het limiet dat er waarschijnlijk in OS X zit te verwijderen :evil:

Alvast bedankt:)

Bijdrager
    chlorophyl

Ik ervaar hetzelfde op mijn MacBook. Heb ook nog geen tooltje gevonden.

Bijdrager
    silvercircle
    ”thijsbrg”

Nu zat ik een mp3tje te beluisteren met iTunes in Windows en later datzeflde muziekje onder OS X en het lijkt alsof in Mac OS X het geluid een stuk minder hard gaat. Weet iemand hoe dit zou kunnen en hoe ik dit misschien kan oplossen? Het liefst natuurlijk een tooltje dat het limiet dat er waarschijnlijk in OS X zit te verwijderen :evil:

Alvast bedankt:)

Ben je zeker dat je onder X niet de optie “Geluidscontrole” hebt ingeschakeld?
    Itunes voorkeuren “Afspelen” “Geluidscontrole”.
    Dit zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn.

Bijdrager
    thijsbrg

nee ook al niet. het gaat trouwens niet alleen om itunes muziek hoor, in games kan ik het geluid ook harder zetten dus ik denk dat het wel iets is met het OS.

Bijdrager
    n8n

Mischien omdat windows het geluid opblaast wat hetzelfde effect heeft als volumeaanpassing bij itunes, dit zorgt dan weer dat als je pc voluit staat dat je versterker er een zooitje van maakt en het bagger klinkt allemaal

of zie ik dat verkeerd

Bijdrager
    foobar

waarom wil je in godsnaam onder windows mp3’s luisteren…. :S daar heb je OSX voor…
    je zegt net zelf dat je het alleen voor games moet gebruiken….

Bijdrager
    thijsbrg

Gewoon, mag ik geen muziek draaien in windows dan? Tuurlijk doe ik dit voornamelijk in OS X.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.