3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    chelsealois

Geluid Macbook Pro blokkeert

Beste omters,

Ik heb op internet gelezen dat veel mensen hetzelfde probleem hebben met hun Mac, namelijk dat het geluid zonder reden opeens blokkeert!
    Hoe kan het nu dat dat steeds gebeurt, zou dit een fabrieksfout kunnen zijn?
    Bij sommige mensen komt het omdat ze een koptelefoon hebben aangesloten las ik, maar dat doe ik dus nooit.
    Ik moet steeds mijn laptop opnieuw opstarten als ie net aan is voordat ie het weer doet, en aangezien dit een laptop voor school is is het niet handig dat dit steeds zo moet ivm achterstand die ik daardoor oploop.
    Valt die misschien onder de garantie van Mac?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Stirf

Ik zag net ook je andere topic, waarin wordt geadviseerd om de combo update te installeren. Als dat niet helpt, dan kan je het volgende ook nog proberen:

1. SMC reset;
    2. PRAM reset;
    3. In Safe Mode opstarten;
    4. nieuwe gebruiker maken en kijken of het onder de nieuwe gebruiker ook nog aanwezig is.
    5. via Schijfhulpprogramma de rechten herstellen. Alhoewel hier de meningen over verdeeld zijn.

Succes.

Bijdrager
    chelsealois

Hoi Stirf,

Bedankt voor je reactie.
    De combo update heb ik al geprobeerd maar leverde helaas niets op, ook niet voor het probleem dat in mijn andere topic staat.

Ik zal proberen te doen wat je schreef en laten weten of het gelukt is.

Mvg, Chelsea

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.