7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    stolichnaya

Geluid laten starten op specifieke tijd in GoLive CS2

Ik heb een pagina met een simpele dhtml timeline. De enige actie is dat er na een bepaalde tijd een animatie start. Na deze animatie zou ik een geluid willen laten starten. Dus zonder dat er eerst op een button geklikt wordt. Hoe kan ik dat het beste doen?

Bijdrager
    stolichnaya

Niemand?

Bijdrager
    iPod Jimmy

Met flash en dan met javascript meegeven wanneer ie moet spelen.

En anders zoiets:

http://www.schillmania.com/projects/soundmanager/

Bijdrager
    stolichnaya

Dank voor je reactie. Helaas ben ik geen hardcore programmeur dus zie ik niet hoe ik dit in GL aan de praat krijg. Maar het lijkt mij dat dit een button gedreven oplossing is of vergis ik me? En Flash gaat toch altijd buiten de dhtml timeline om?

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”stolichnaya”

Dank voor je reactie. Helaas ben ik geen hardcore programmeur dus zie ik niet hoe ik dit in GL aan de praat krijg. Maar het lijkt mij dat dit een button gedreven oplossing is of vergis ik me? En Flash gaat toch altijd buiten de dhtml timeline om?

Ja, flash hangt daar buiten, maar kan wel door de tijdlijn, met javascript aangestuurd worden. Hoe dit in zijn werk gaat kan ik je niet 123 vertellen. Google het eens. ExternalEvents heette het ofzo…

Bijdrager
    stolichnaya

Dank je iPod Jimmy. Ik denk dat ik het probleem al heb opgelost. De mp3 waar ik mee werkte was niet goed. Na een andere geprobeerd te hebben kwamen er ineens allerlei functionaliteiten in GL naar boven die er eerst niet waren. Nu kan ik het startmoment bepalen in de timeline. Ik werk met de embedded plugin van GL. Is alles dan cross platform op de meest gangbare/recente browsers?

Bijdrager
    iPod Jimmy

Dat durf ik niet te zeggen, ik ben bang dat GoLive al een beetje verouderd is, maar de enige manier om er achter te komen is zelf testen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.