7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Blixa

Geluid in Photobooth

Als je een filmpje maakt met photobooth, dan neemt hij toch ook het geluid op? Ik meen me te herinneren dat dit gebeurde, maar vandaag lukt het me niet meer.

Bijdrager
    Delars

HIj zou inderdaad gewoon het geluid op moeten nemen. Ik heb het gebrobeerd en dat werkt hier gewoon.

Bijdrager
    Delars

Misschien heb je het microfoonvolume te laag/uit staan (zie systeemvoorkeuren)

Bijdrager
    St. Mobbs

Heb je bij systeemvoorkeuren het ‘geluid in’ wel op de ingebouwde microfoon staan. En niet op een andere ingang?

Bijdrager
    Bor

Doen de andere geluiden het wel?

Bijdrager
    Blixa

Andere geluiden doen het gewoon. Ik luister de hele ochtend al naar muziek via iTunes. Als ik naar systeemvoorkeuren ga zie en ik maak geluid zie ik dat de ingebouwde microfoon reageert. Maar als ik ook vol in de microfoon schreeuw tijdens het opnemen in Photobooth werkt hij niet. Raar, maar waar. Bij Garageband pakt de interne microfoon wel het geluid.

EDIT:

Na drie keer proberen doet hij het eindelijk wel, toch raar. Ik heb geen instelling verandert.

Bijdrager
    Delars

’t gelud viel bij mij ook weg…. erg vervelend daarna deed die ’t weer gewoon. Misschien een bug?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.