11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    dankersruud

Geluid in headphone

ik heb een probleem met mijn geluid. Ik heb geen geluid meer uit mn speakers, dus ook geen geluid van toetsenbord, vergrendeling, beltoon, ipod etc. Het rare is dat ik als ik mijn headphone aansluit ALLE geluiden wel hoor. vervolgens haal ik mijn headphone eruit en lijkt al het geluid weer verdwenen.

Ik weert zeker dat me speakers niet kapot zijn, want ik krijg op 1 manier wel geluid uit me speaker, namelijk bij het selecteren van mijn beltoon. dit is ook echt het enige, bij het selecteren van een nieuw tekstbericht krijg ik ook geen geluid

wie helpt mij met deze mindfuck?

Bijdrager
    karf

Zorg dat het bovenste knopje naar rechts staat.
    En druk eens een paar keer op de bovenste knop van het volume.

Misschien werkt dit…

Bijdrager
    dankersruud

was het maar zo simpel:wink:

Bijdrager
    Job Versloot

mini jack erin en eruit halen

Moderator
    unSOUND
    ”Job

mini jack erin en eruit halen

:|

”dankersruud”

vervolgens haal ik mijn headphone eruit en lijkt al het geluid weer verdwenen.

Bijdrager
    Hansfree

Waarom wordt er gelijk van uit gegaan dat we met iemand van doen hebben die niet snapt wat het “stil” knopje doet…?
    Wel een vervelend probleem, Al aan uit gezet/gerestored? Anders gewoon terug naar de winkel.

Bijdrager
    Hugo

iPhone even rebooten.

Als het dan nog voorkomt nog even een aantal keer de minijack erin en eruit halen tot hij wel omschakeld. Mijn powerbookje heeft hier ook wel eens last van.

Bijdrager
    Lesliedec

dit heeft idd te maken met het feit dat er gebruik gemaakt wordt van een hardwarematige switch om te schakelen tussen geluid in de headphone of de speakers…

zoals reeds gezegd is enkele keren het in- en uitpluggen van de headphone de oplossing…

Bijdrager
    dankersruud

ik ga men best doen! bedankt!

Bijdrager
    dankersruud

bedankt voor de tip! ik ben nu al een stuk wijzer, namelijk:

als ik de minijack erin en eruit haal dan doet idd het geluid het weer, vervolgens kom de foutmelding
    Dit accesoirce is niet bedoeld voor de iphone.
    vanaf die foutmelding is al het geluid weer verdwenen.

help!

Bijdrager
    Ewout

Terug dus naar de winkel. Hoewel, een complete restore zou natuurlijk ook nog kunnen….

Ewout

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.