15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Geluid in flash hulp nodig! Dringend!

Hallo! ik wil een filmpje maken in flash met een achtergrond muziekje. De gebeurtenissen in het filmpje moeten op de maat van de muziek gaan. Daarom heb ik het desbetreffende mp3’tje in de tijdbalk bij flash gesleept en wou ik gaan beginnen. Wat nu dus blijkt is dat flash het geluidje niet live afspeelt terwijl ik aan het editten ben. Dus dat ik niet kan horen waar ie is! Is dat wel mogelijk in flash? Of raden jullie mij iets anders aan? het is dringend dus als iemand mij kan helpen, erg graag!!!!!

Bedankt alvast!

Inactief
    Anoniem

Je moet in Flash je mp3 even op “streaming” zetten (Properties -> Sync -> Stream).

Bijdrager
    Vin
    ”Zakske”

Je moet in Flash je mp3 even op “streaming” zetten (Properties -> Sync -> Stream).

ja heb ik al staan maar dan werkt t nog niet! gevolg is dat ik heel de tijd het filmpje moet renderen om te checken of dat t in de maat loopt….

Bijdrager
    djdnl

Alternatief idee:

Als je de mp3 in garageband afspeelt naast flash, kun je misschien zo met een tijdlijn werken misschien?

Bijdrager
    Vin
    ”djdnl”

Alternatief idee:

Als je de mp3 in garageband afspeelt naast flash, kun je misschien zo met een tijdlijn werken misschien?

ja maar ik wil de tijdlijn dus slepen in flash en dan de beelden zien verspringen én het geluid horen! (net zoals je in itunes een nummer zou vooruitspoelen zeg maar…)

Inactief
    Anoniem

Tja, snap niet dat het geluid op Sync zetten niet werkt. Je soundfile heb je geïmporteerd in de Library van Flash… neem ik aan? Check anders de Properties van je soundfile even, misschien staan je instellingen te hoog om het te streamen.

Bijdrager
    Vin

Hieronder m’n instellingen:

Maar is het uberhaupt wel mogelijk dat je in flash je tijdbalk op en neer sleept en dat je dan realtime het geluid hoort (net zoals je realtime de animatie ziet veranderen)??

Inactief
    Anoniem
    ”Sic!”

Maar is het uberhaupt wel mogelijk dat je in flash je tijdbalk op en neer sleept en dat je dan realtime het geluid hoort??

Jazeker… heb het al honderden keren gebruikt. Ga even voor je kijken…

Bijdrager
    Vin
    ”Zakske”
    ”Sic!”

Maar is het uberhaupt wel mogelijk dat je in flash je tijdbalk op en neer sleept en dat je dan realtime het geluid hoort??

Jazeker… heb het al honderden keren gebruikt. Ga even voor je kijken…

bedankt!!!!!!!! ben benieuwd!!!!!! moet ik je anders m’n flash bestand sturen?

Inactief
    Anoniem

Ik denk dat ik het gevonden heb. Zet je mp3 om naar een wav en importeer die in je bibliotheek van Flash. Heb het net getest: mp3 krijg ik niet aan de praat, maar wav werkt wel.

Bijdrager
    Vin
    ”Zakske”

Ik denk dat ik het gevonden heb. Zet je mp3 om naar een wav en importeer die in je bibliotheek van Flash. Heb het net getest: mp3 krijg ik niet aan de praat, maar wav werkt wel.

sorry! maar doet t niet! precies hetzelfde als met mp3 krijg ik! ik heb de mp3 naar een ongecomprimeerde wav omgezet. Doe ik iets fout misschien? Bedankt voor de hulp! volgens mij zijn we er bijna!:) het moet eigenlijk wel lukken anders kan ik nauwelijks m’n animatie afmaken!

Bijdrager
    Jarco

Bij mij werkt het nochtans wel hoor een mp3 terwijl die op stream staat.
    Gewoon mijn project staat open en als ik enter enzo druk speelt het geluid enzo af.

Misschien is er iets mis met je instellingen

Inactief
    Anoniem
    ”Sic!”

Doe ik iets fout misschien?

Geen idee… beetje vaag. Kun je me je .fla even mailen, dat lijkt me iets eenvoudiger.

Stuur hem maar naar zakske [apenstaart-dingetje] scarlet.be

Bijdrager
    Vin
    ”Zakske”
    ”Sic!”

Doe ik iets fout misschien?

Geen idee… beetje vaag. Kun je me je .fla even mailen, dat lijkt me iets eenvoudiger.

Stuur hem maar naar zakske [apenstaart-dingetje] scarlet.be

you’ve got mail!:)

Inactief
    Anoniem

Ik zie al een eerste probleem, je .fla is meer dan 22 MB! :sealed:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.