10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    jzetten

geluid hikt (intel mini)

De laatste tijd stopt de muziek die ik afspeel met itunes af en toe voor een kort moment. Weet iemand waar ik de oorzaak moet zoeken? Voorheen geen probleem. Ik ben me niet bewust dat ik ergens iets heb aangepast.
    Ik heb een intel mini met optische kabel aangesloten op een bose installatie.

Bijdrager
    iJoost

Net als alle anderen met hetzelfde probleem moet je dan denken aan een widget die iets met Itunes doet (lyrics of albumart). Of, als je een draadloos netwerk gebruikt om de muziek te transporteren, aan het kanaal waarop je zit en waarop andere draadloze netwerken in de buurt zitten. Eventueel zijn andere storingsbronnen in dat laatste geval ook nog mogelijk.

Bijdrager
    mvdenberg

Ik neem aan dat je voldoende schijfruimte vrij hebt? Je kunt eventueel m.b.v. activiteitenweergave (te vinden bij programma’s/hulpprogramma’s) zien wat je mac allemaal aan het doen is.

Bijdrager
    dams1

ik heb het zelfde als ik i-tunes draai via wifi / airport en dan de widget “sing that i-tune” aanzet. Ik heb het gevoel dat de widget steeds het internet opzoekt, maar dat kan hij niet omdat ik via een andere airport de stereo bedien. Tot nog toe heb ik er geen oplossing voor, anders dan geen songteksten meer lezen als de airport speelt.

Bijdrager
    iJoost

iTunes stopt even als een andere toepassing het bestand wijzigt wat ie toevallig aan het afspelen is. Dat is bekend. Daarom noemde ik de widgets die iets met itunes te maken hebben ook.

Bijdrager
    jzetten

ik heb alle widgets uitgeschakeld, maar dat heeft geen oplossing gebracht. De schijfruimte is nog meer dan voldoende en in het activiteitenoverzicht kon ik geen grote activiteiten zien.
    Heeft nog iemand een suggestie?

Bijdrager
    dame.blanche
    ”jzetten”

De laatste tijd stopt de muziek die ik afspeel met itunes af en toe voor een kort moment. Weet iemand waar ik de oorzaak moet zoeken?

Ik heb sinds kort dit probleem ook, na 2 of 3 seconden stopt iTunes het liedje voor ongeveer een seconde… Zeer vervelend! Iemand toevallig al een oplossing hiervoor?

Bijdrager
    iJoost

Nog steeds geldt dat het waarschijnlijk iets is wat je zelf geinstalleerd hebt (bijvoorbeeld een widget om songteksten toe te voegen)… Heb je zoiets in je verzameling?

Bijdrager
    dame.blanche

Jeetje, hoe blond kan ik zijn… Dat was het inderdaad! Dacht dat ik niet zoiets had lopen, na jouw bericht toch nog maar es ff bij widgets gekeken & ja hoor!
    iTunes werkt weer als een trein!! Thx!

Bijdrager
    iJoost

Als dame blanche zijnde verwacht ik dat veel blonder niet mogelijk zal zijn. Ahem…;-)

Maar ehm, geen dank.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.