8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Marco85

Geluid email

Hallo,

Ik krijg sinds iOS 13 geen geluid meer bij nieuwe emails. Het geluid staat ingeschakeld en heb nu al een aantal instellingen veranderd, maar hij geeft nog steeds geen melding.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, of kan iemand mij uitleggen wat apple sinds iOS 12 uit heeft gezet.

Groetjes Marco

Bijdrager
    Durendal

Zelfde probleem hier, maar al langer en op mijn laptop.

Het was op enig moment (bij een bepaalde versie van MacOS) opgelost, maar nu alweer een paar versies aanwezig.

Ik krijg overigens wel een geluidsmelding, maar pas na een minuut of 10 of langer nadat de mail binnenkomt. Het is stink-irritant.

Wie weet een oplossing?

Bijdrager
    Marco85

Voor mij was de oplossing om de mail app van mijn IPhone te verwijderen en opnieuw te instaleren.

Bijdrager
    Durendal

<p class=”cite”>Marco85 op 26 maart 2020 om 19:45</p>
    Voor mij was de oplossing om de mail app van mijn IPhone te verwijderen en opnieuw te instaleren.

Lijkt me onwaarschijnlijk dat het verwijderen van de mail app op mijn iPhone enige invloed zal hebben op het gedrag van de mail app op mijn MacBookPro… Dat zou net zoiets zijn als het dak van mijn schuur vervangen omdat het dak van mijn huis lekt…

Bijdrager
    Marco85

Misschien moet je volgende keer eerst lezen wat mijn probleem was en je vraag ik het goeie topic stellen. Ik schrijf alleen wat bij mij de oplossing was bij IOS zoals ik gevraagd had.
    Veel sucses met het zoeken van een oplossing voor jouw MacOS probleem.

Bijdrager
    Durendal

<p class=”cite”>Marco85 op 26 maart 2020 om 20:10</p>
    Misschien moet je volgende keer eerst lezen wat mijn probleem was en je vraag ik het goeie topic stellen. Ik schrijf alleen wat bij mij de oplossing was bij IOS zoals ik gevraagd had.

Het zou ook een idee kunnen zijn dat jij leest wat iemand schrijft als reactie op jouw vraag…

Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>Durendal op 26 maart 2020 om 20:17</p>

<p class=”cite”>Marco85 op 26 maart 2020 om 20:10</p>

Het zou ook een idee kunnen zijn dat jij leest wat iemand schrijft als reactie op jouw vraag…

Een nog beter idee is dat je je eigen topic start, en niet andermans topic kaapt. Dat is pas stink irritant.

Bijdrager
    KarelWillem

Kwadraatje op 26 maart 2020 om 20:20

Durendal op 26 maart 2020 om 20:17

Marco85 op 26 maart 2020 om 20:10

Een nog beter idee is dat je je eigen topic start, en niet andermans topic kaapt. Dat is pas stink irritant.

Weet je wat ook irritant is? Elke reactie boven je citeren. .;)

• Deze reactie is gewijzigd 1 dag, 15 uren geleden door KarelWillem.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.