8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

Geluid door koptelefoon én speaker van iPhone

Als ik nu mijn koptelefoon ingeplugd heb, hoor ik geen geluiden van sms en mail etc. door de speaker. Is dit wel mogelijk?

Bijdrager
    Afroman

Staat de muteknop aan? Want normaal moet je alles horen.

Bijdrager
    Ostinato

Als de koptelefoon erin zit, is de speaker volgens mij altijd uit, dus: nee. Volgens mij hoor je de geluidjes nog wel over de speaker als je de iPhone in een dock zet en je koptelefoon op de dock-minijack aansluit.

Maar de grote vraag is natuurlijk: waarom wil je dit?? Je zult de geluidjes over de speaker echt niet horen als je de koptelefoon op hebt. Bovendien zijn de geluidjes te horen via de koptelefoon. Ik eg nie begrijp nie.

Bijdrager
    The JM

Nou, vaak als ik thuis kom leg ik de iPhone gewoon op tafel en als de koptelefoon er dan nog in zit hoor ik geen meldingen meer. Stom dat dit niet kan hoor.

Bijdrager
    Ostinato

Tja, wat zou meer moeite zijn: een (niet-bestaande) functie op de iPhone inschakelen om het geluid óók over de speaker te horen – of het plugje van je koptelefoon eruit trekken…

Bijdrager
    The JM

Nou, op de iPod touch zit die functie wel hoor.

Geblokkeerd
    Anoniem

Echt waar hoor? Ik geloof er weinig van… Bij je Mac gaat al het geluid toch ook over de koptelefoon als die d’r in zit?

EDIT:
    Huh! What do you know?! Schijnbaar heeft de iPod Touch een menu item bij Settings: General -> Sound Effects wat je op “Both” kan zetten. Dan zou het moeten werken.

Nog nooit van gehoord! Zit d’r bij m’n iPhone niet op…:)

EDIT2:
    Hmm, schijnt iets van de G1 iPod Touch te zijn, of van een oudere OS versie. Geen idee of jouw iPod dit nog heeft.

Bijdrager
    The JM

Jup, ik heb inderdaad een 1e generatie touch die draait op OS 3. Was niks anders gewend dus daarom vond ik het vreemd dat de iPhone dit niet had. Wel jammer hoor.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.