5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr. Apple

geluid combo drive

Klopt het dat een Mac Mini (Intel) met combo drive een soort van ‘kassa die een bonnetje print’-geluid maakt?:)

Gast
    Anoniem

Zal waarschijnlijk je harde schijf zijn die aan het ratelen is? Beetje tikkend geluid tijdens een redelijk heftige opdracht.. kan logisch zijn. Als je ’t continue hoort zou ’t kunnen zijn dat ie aan ’t indexen is. Even afwachten maar. Bij continu geluid veelvuldig te horen zou ik toch even je dealer of Apple Nederland bellen….

Succes!

BTW: welkom op ’t Forum!

Bijdrager
    HSL
    ”Mr.

Klopt het dat een Mac Mini (Intel) met combo drive een soort van ‘kassa die een bonnetje print’-geluid maakt?:)

je bedoelt als je er een cd indoet?
    ja dat is normaal..

Bijdrager
    Nikita

Ook als je ‘m aanzet en uit Sluimerstand haalt, dan ‘klikt’ ‘ie een beetje. Alsof ‘ie een cd d’r uit gooit die d’r niet inzit. Geen nood, dat deed mijn Mac mini G4 ook en m’n iBook G4 idem dito. Zal wel liggen aan het feit dat het laptopmodellen zijn. En slotloading heeft natuurlijk ook een ander mechanisme om de cd d’r in en d’r uit te krijgen dan een trayloading.

Bijdrager
    All-Father

Dat doet mijn ibook ook als die uit sluimerstand komt of als ik hem aanzet… heeel normaal dus

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.