12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    gofresh

Geluid bij indrukken scherm Ipad

Bij het indrukken van de scherm van de ipad maakt het een irritant geluidje. Het lijkt alsof er iets achter het scherm zit.

Heeft iemand dit ook gehad??

Bijdrager
    KarelWillem

Ik mag toch hopen dat je je scherm niet kunt indrukken?!
    Dat dat een irritant geluid zal maken wil ik geloven.
    Maar dan heb je wel een exemplaar die je linea recta terug naar de winkel kan brengen.

Bijdrager
    gofresh

Nee, ik kan niet helemaal mijn scherm indrukken. Alleen het is zo dat de linkerkant van het scherm dit geluidje maakt en het rechter gedeelte van het scherm niet.
    Maar ik zal morgen denk ik langs iFactors gaan om te kijken hoe zit.

Bijdrager
    Yaris

Hij bedoelt ongetwijfeld drukken op het scherm. Ik dacht eerst aan een toegankelijkheidsoptie voor slechtzienden in de vorm van een biepje bij iedere aanslag maar zoiets is blijkbaar niet voorzien.

Bijdrager
    Chorro

Wat voor geluid is het? Kraak? Piep? Tik?

Bijdrager
    gofresh

Jah een soort van tik geluidje als je het indrukt.

Bijdrager
    JaNiintendo

Het is een ‘touch’-screen

Bijdrager
    Chorro

De iPad en iPhone hebben een capacitive touchscreen, die reageren op de warmte van je vinger en je hoeft het hele scherm dus ook niet in te drukken.

Vroeger bestonden er alleen resistive touchscreens, die reageren op druk die wordt uitgeoefend op het scherm. Deze schermen zijn ook met een stylus (zelfs met je nagels) te bedienen, de schermen van de iPad en iPhone kunnen alleen met de huid worden bedient.

Bijdrager
    gofresh

Ja dat weet ik, maar het geeft wel het geluid van een resistive touchscreen bij de linkerkant als je indrukt

Bijdrager
    JaNiintendo

Heb je een screen protector?

Bijdrager
    gofresh

Ik heb wel een screen protector erop zitten maar die zit ook al een tijdje erop, 1 maand zoiets. Zou het daaraan liggen?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja, dat lijkt me zeker niet onwaarschijnlijk.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.