6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    marick

geluid bij divx film

ik heb enkele films gedownload van het internet en als ik die met quicktime open loopt mijn geluid niet evenredig met het beeld, er zit een behoorlijke vertraging in kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verhelpen

Bijdrager
    thomdebom

het beste is om dit niet te doen in quicktime maar een programma als “MPlayer OS X”. Die gebruik ik en hij werkt echt perfect.
    Dus gewoon even zoeken met google.
    Succes en veel plezier met kijken!

Bijdrager
    KeKo

het kan ook met quicktime, dan moet je encoders installeren en de bestanden omzetten, zodat het geluid goed komt. Volgens mij met avi2mov. Maar zoals thomdebom al zei, mplayer is veel gemakkelijker en ze claimen zelfs een betere beeldkwaliteit te geven…

Moderator
    Adriaan Mol

Bijdrager
    Elger

als het dus echt asynchroon loopt zou je met de divx tool van divx .com eerst het geluid kunnen herstellen. Daarnaa haal je met quicktime pro het geluidspoor eraf en pleur je dat in een ander bestand. Begin met spelen van de film en zet het geluid aan… met de spoelknoppen de boel geleik zetten gaat best redelijk:)

Successss…

Bijdrager
    marick

ik heb ook mplayer en die doet het prima dat klopt, maar ik wil met quicktime mijn divx film in tweeen hakken en converten naar vcd van toast, ik heb werkelijk volgens mij alle plugins al geprobeerd en ik krijg hoe dan ook geen geluid in quicktime het bestand is in divx5 geloof ik.

kan QT beter overweg met divx 4 ??

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.