14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Multimediaknaller

Geloofwaardigheid batterijniveau Apple MC184B/A toetsenbord

Mijn vrouw heeft haar iMac nu een dikke maand maar ondanks veelvuldig gebruik staat het batterijniveau nog steeds op 100%:o

Wie weet hoe het echt zit:)

Bijdrager
    Targaryen

Da’s goed mogelijk hoor. Mijn Magic Mice gaan ook een hele poos mee. Meestal een maand of twee.

Bijdrager
    A.M.Dekker
    Targaryen op 30 januari 2014

Da’s goed mogelijk hoor. Mijn Magic Mice gaan ook een hele poos mee. Meestal een maand of twee.

Dat is dus niet goed mogelijk. In jou geval zou het percentage dus 50% moeten zijn na een maand.
    OT: Geen idee!

Bijdrager
    Targaryen

Waar zit jou logica, wijsneus?

Ik zeg net dat mijn muizen dikwijls nog op 100 procent zitten na een maand of twee gebruik. Als ik zeg ‘dat het goed mogelijk is’, bedoel ik dat het kan zijn dat je muis bijzonder weinig verbruikt.

Bijdrager
    SunKeeper

Who cares?

Ik snap überhaupt niet waarom men zich toch bezig houdt met dit soort onzin. Je wordt tijdig gewaarschuwd als er iets is met de batterijen.
    Verder gewoon doorwerken.

Bijdrager
    Beech
    Bijdrager
    iDuck

Waarschijnlijk een gevalletje van erg goede batterijen.;)
    Heb mijn TB ongeveer 3 maanden geleden voorzien van nieuw sap en de teller staat op 62%. Extra-cheap batterijen van de Lidl.
    Met oplaadbare batterijen ging de boel trouwens een stuk vlotter leeg.

Bijdrager
    Beech

Die lopen van zichzelf ook al vlot leeg, dus als je een paar maanden toe kunt, dan kun je beter die cheapies kopen.

Bijdrager
    A.M.Dekker
    Targaryen op 30 januari 2014

Waar zit jou logica, wijsneus?

Ik zeg net dat mijn muizen dikwijls nog op 100 procent zitten na een maand of twee gebruik. Als ik zeg ‘dat het goed mogelijk is’, bedoel ik dat het kan zijn dat je muis bijzonder weinig verbruikt.

Rustig maar hoor.
    Ik citeer: ”Mijn Magic Mice gaan ook een hele poos mee. Meestal een maand of twee.”
    Hieruit kan je afleiden dat je Magic Mouse na twee maanden leeg is. Het is totaal niet duidelijk (voor mij) dat je bedoelt dat hij na 2 maanden nog op 100% zit. Met mijn logica is dus niet veel mis.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Dag heren en misschien dames?

Het zijn de af fabriek batterijen.

Bijdrager
    Janjans

@A.M.Dekker ik volg je logica prima.

Bijdrager
    KarelWillem

Het is weinig interessant om je druk over te maken.

Als het toetsenbord het nog doet, zijn de batterijen niet leeg.
    Doet je toetsenbord het niet meer, dan zijn de batterijen waarschijnlijk wél leeg.:)

Bijdrager
    SunKeeper

Kennelijk hebben de meeste lieden niets beters te doen.

Bijdrager
    Frank Visser

Weet niet waar door het komt, mijn magic mouse geeft altijd alles keurig weer, maar mijn toetsenbord is ook altijd 100% naar ‘bijna leeg’ en geeft geen tussenwaardes. Verder niet heel irritant, het toetsenbord gaat altijd erg lang mee:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.