13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    glimburger

Geloof niet alles wat je i-device je probeert wijs te maken…

Bijdrager
    GoeieDag

En wat moet het niet-geloven dan zijn?

Bijdrager
    Frank Visser

Ik neem aan dat je de klok van brussel bedoeld?

Bijdrager
    Gezalfde

Nee hij bedoelt de locatie van Brussel, waarschijnlijk omdat het anders niet past icm Londen.

Bijdrager
    Gezalfde

.. en de fout met betrekking tot het klokje dat zegt 1 uur later en de kaart die een uur eerder laat zien..

Bijdrager
    glimburger

Ik rij elk jaar een paar keer naar Engeland, en dan moet ik telkens de tijd een uur terugdraaien.
    De Londense tijd staat dus –vergeleken met de Brusselse tijd – correct afgebeeld op de klok, maar onder de klok staat “1 uur later”, terwijl dat imho dus “1 uur eerder” zou moeten zijn…

Geblokkeerd
    Anoniem

O-M-G.

Was dit nou echt een nieuw topic waard?

Bijdrager
    nicj56

Staan voor beide goed, alleen je moet je iPad wel het automatsich laten doen, dit kan soms even duren, en er is een WiFi verbinding voor nodig.

Bijdrager
    AppelJuice

Ten opzichte van Brussel/Amsterdam is het in Londen een uur vroeger dus dat staat inderdaad verkeerd weer gegeven. Op mijn iPhone heb ik ook Londen als extra klok ingesteld ook hier wordt een uur eerder als een uur later weer gegeven. Lijkt op een bugje in IOS7.

Bijdrager
    GoeieDag

Nou, nou, het is me toch wat…

Bijdrager
    Maikelw

Holysh*t bashen dat Apple! Dit is toch niet normaal.

Bijdrager
    Frank Visser

Deze ‘bug’ of ‘fout’ bestond al sinds ios6:-)

Bijdrager
    SunKeeper

Klopt, ze zijn niet zo goed meer met klokken, wekkers en tijden.

Toch raar dat iOS oorspronkelijk Mac OS X was. (het is gekopieerd en uitgekleed)
    Als het in Mac OS X nog wel goed werkt, (behalve toen vorig jaar de wintertijd inging was Agenda een dag lang de kluts kwijt) zou je zeggen, kopieer dat stukje nogmaals uit OS X naar iOS toe. Dan moet het toch weer net zo goed werken…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.