8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iMatts

Geldig apple-id, geen icloud account

Iemand die deze foutmelding ook heeft gehad?

Ik dacht dat een iCloud account hetzelfde was als je Apple ID? Blijkbaar niet dus!

Dit is trouwens met een windows pc.

Bijdrager
    GuijVRIENDS

je moet ff een @me.com adres aanmaken voor iCloud, als het goed is vragen ze daar naar

Bijdrager
    johnkeates

Dat kunnen we zien ja. Nee, het is niet hetzelfde, ja je moet een account maken. Wat is het doel van je post?

Bijdrager
    iMatts

Je hoefde geen @me.com account aan te maken, gewoon je bestaande apple-id was goed?

Waar maak je die @me.com aan?

Moderator
    Mac Daddy

Je moet je iCloud eerst op een iOS device of een Lion machine activeren. Een @me.com adres is niet nodig. Gewoon eerst op je iPhone of iPad (met iOS5 uiteraard) je iCloud activeren.

Bijdrager
    iMatts

Bedankt Mac Daddy! Had al gedacht dat het misschien daaraan kon liggen… De foutboodschap kon wel beter.

Moderator
    Mac Daddy

Dat is zeker waar. Ik heb vanmiddag eerst op de iPhone mijn iCloud geactiveerd. Daarna werkte het ook op mijn Windows machine.:wink:

Bijdrager
    Sokkelie

Ik liep tot nu net nog steeds aan tegen de foutmelding terwijl ik alles al geupdate had en op de Mac via icloud.com kon zien dat het werkte. Uiteindelijk toch nog maar eens de Mac laten herstarten. Dat hielp!
    Blij als een kind nu!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.