6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mieltjuh

Geld verdienen met het Internet

Beste leden,

Omdat ik graag informatie met jullie wil delen heb ik een stukje geschreven over geld verdienen op internet. Misschien interessant voor de scholieren die het te druk hebben om te werken, maar op deze manier toch een leuk centje kunnen verdien.

Geld verdienen met ‘Google Adsense’:

Ik heb een site gemaakt voor de uitleg van ‘Google Adsense’, een makkelijk manier om geld te verdienen. De informatie is te vinden op http://www.adsensegoogle.nl.

Google Adsense is een makkelijk manier om geld te verdienen met je site. Je plaatst verschillende advertentie blokken op je site en je verdiend geld per keer dat er opgeklikt wordt. Dit kan verschillen van een klein bedrag tot 1$ per klik. Soms ook iets meer, maar dit zijn uitzonderingen.
    Door je verschillende advertentieblokken zo goed mogelijk te plaatsen zullen mensen sneller op de advertenties klikken, het lijkt dan namelijk net een deel van de site.
    Het leuke bij adsense is dat als je site eenmaal loopt de inkomsten vanzelf komen!

Neem dus maar eens een kijkje op: http://www.adsensegoogle.nl

Wie weet verdien je binnekort wel tientallen euro’s per maand!

Met vriendelijke groeten,

Emiel

Bijdrager
    Esquare
    ”Mieltjuh”

scholieren die het te druk hebben om te werken

Bestaan die dan? :bigsmile:

Bijdrager
    Mieltjuh

haha nja, zal ik het veranderen in: ‘scholieren die geen zin hebben om te werken?’:D

Bijdrager
    KarelWillem

Ik zal wel een beetje achterdochtig zijn. :wink:

Maar is dit bericht niet een ietwat SPAMmerig?

Let op de site ook een beetje op je taalgebruik:
    “…Dus heb je een website, en wil je er een paar tietalle euro’s mee verdienen…”

Bijdrager
    sypie

Dit past niet geheel in de lijn die ooit gezet is. In het verleden zijn er ook mensen die hun site aan het promoten waren. Ook met betrekking tot het verdienen van geld of andere zaken (iPods en dergelijke).

Als je een site-check wilt dan kun je dat in het site-check topic doen. Verkopen of op een andere manier bezoekers naar je site toe halen doet men hier niet in een topic.

Bijdrager
    Mieltjuh

Vergeten te vermelden inderdaad, mocht dit als spam gezien worden, mag het bericht verwijderd worden. Het is niet mijn bedoeling om mensen te irriteren. Laat opmerkingen svp wel achterwegen het is alleen om mensen te helpen.

Met vriendelijke groeten,

Emiel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.