5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bosevents

Gekochte muziek tweede keer downloaden van iTunes Store

Ik heb een cd besteld via de itunes store en deze in mijn itunes gehad.

Na een update en opnieuw de software instaleren was ik het album kwijt.

Kan ik hem opnieuw opvragen en zo ja hoe moet dit dan.

Ik had uiteraard een backup moeten maken maar heb dit niet gedaan.

Bijdrager
    Yaris

The iTunes Store does have a record of your purchases. The bad news is that Store policy states that downloads are a one time deal & it’s the USER’S RESPONSIBILITY to BACKUP important files. This being said the Store has been know to grant a ONE TIME exemption to re-download your purchases under certain circumstances. Pick the download problem link from the CS link for the Store. E-mail the Store, politely explaining what your situation is & that you would like to be granted a re-download. If you are fortunate enough to get a waiver to re-download, PLEASE BACKUP YOUR FILES because if this happens again, you will not be given another re-download.

http://www.apple.com/support/itunes/store/

Bijdrager
    Nietzman

Na een crash heb ik op die manier ook een groot deel van m’n muziek terug kunnen krijgen. Helaas niet alles.

Vind het sowieso eigenlijk maar karig dat het op deze manier moet. Zelfs die Zunestore geeft mensen de mogelijkheid om je muziek meerdere keren te dowloaden.

Bijdrager
    macpro

Als je muziek download via iTunes krijg je direct een pop-up om op dat moment een backup te maken. Doe dat dan ook. Dat voorkomt een hoop gezeur achteraf.

Bijdrager
    mvdenberg

Tja, voor beiden is wel wat te zeggen: aan de ene kant gek, dat je songs niet nog eens kunt downloaden. Aan de andere kant, als ik een cd koop in de platenzaak en ik raak die kwijt krijg ik ook niet een nieuwe. Dus ja, een extra harddisk kopen en backuppen die handel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.