8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    nadjavdz

gekochte apps niet zichbaar in itunes op pc

Hallo iedereen,

ik hoop dat iemand mijn kan helpen.. als ik op mijn iphone 4 een app koop issie wel zichtbaar in de iphone, maar niet in itunes.. andersom hetzelfde: als ik via itunes iets koop is het alleen zichtbaar in itunes en niet op mijn iphone..

hoe kan dit??

groetjes nadja

Bijdrager
    KarelWillem

Misschien een hele domme vraag hoor:
    Maar synchoniseer je je iPhone wel met iTunes?

En maken ze beide gebruik van hetzelfde iTunes-account?
    Niet per ongeluk op de één anders ingelogd als op de ander?

Bijdrager
    nadjavdz

ze maken volgens mij wel beide gebruik van hetzelfde account want als ik op mijn iphone een app will kopen (die ik via itunes al gekocht heb) dan geeft mijn iphone de melding dat ik hem al heb en dan wordt ie er dus wel bij gezet.. en voor dat synchroniseren klik in itunes op file en dan sync… is dat goed?

Bijdrager
    Chorro

En als je hem synchroniseert in iTunes, klik dan eens op Archief > Zet aankopen van ‘<naam iPhone>’ over.

Of als je windows hebt is dat denk ik Bestand > Zet aankopen van ‘<naam iPhone>’ over

Bijdrager
    nadjavdz

bedankt! met ‘transfer purchases from’ staan ze nu ook in mijn itunes! ik heb ook een liedje gekocht, die staat in itunes bij ‘store’ onder ‘purchased’, maar die vind ik niet terug in mijn iphone! ik kan hem dus nu ook niet instellen als beltoon.. hoe kan dit?

alvast bedankt!!

Bijdrager
    Chorro

Instellen als beltoon is wat anders dan gewoon muziek op je iPhone zetten. Je kunt dus niet zomaar even dat nummer als beltoon instellen.

Het kan wel, het vergt alleen wat meer werk. Hoe? Dat vind je hier

Overigens wordt daar gepraat over dat je je favoriete beltoon kunt downloaden, je kan ook gewoon een nummer wat je al hebt gebruiken. Het is alleen dan wel even aan te raden om dat nummer te kopieren (dus 2x op je pc hebben staan) en 1 van die 2 in te korten tot ongeveer 15 seconde (kies dus het stuk wat je wilt hebben als ringtone).

Anders krijg je het gezeur dat het te groot is om als beltoon te gebruiken.

Bijdrager
    nadjavdz

ik dacht dat je wel beltonen kan maken van je gekochte muziek? is dit uberhaupt in mijn iphone terug te vinden? want nu zie ik hem alleen in itunes

Bijdrager
    Yggdrasil

Je kunt sinds 4.3 iTunes beltonen kopen via de iTunesstore op de iPhone.

Ga naar de iTunesstore en bij meer staat ‘Beltonen’. Daar staat een kleine selectie aan beschikbare nummers.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.