4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Sausje

Gekleurde sneeuw als output bij gebruik extern HP scherm

Hoi,

Ik heb een Macbook Air uit 2014 die via een Belkin Dock (Lightning) is verbonden met een HP Compaq LA2405x beeldscherm (Lightning, DVI).

Als ik mijn MacBook uit de sluimerstand haal wordt ik met enige regelmaat getrakteerd op sneeuw. Lightning kabel opnieuw inpluggen helpt meestal, maar niet altijd. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen? En zijn er wellicht ook mensen met een oplossing.

Foto van beeldscherm staat hier: https://www.dropbox.com/s/ppw0q6jhz57g5fs/sneeuw.jpg?dl=0.

Bijdrager
    Rickje

Gebeurt mij ook wel eens met mijn MBP late 2013 en Belkin Thunderbolt dock. Ff kabbeltje erin en eruit en hij doet ’t vaak weer. Maximaal 3x uit en inpluggen:-P

Bijdrager
    Niels

Ik had dit voorheen continu bij het uit de sluiterstand komen met mijn MBPr 13′ icm HP2310ei die aangesloten is via de thunderbolt>DVI adapter. Meestal moest ik de kabel even losmaken en weer vast, maar soms moest ik ook mijn MacBook openklappen. Het vreemde is dat sinds de installatie van El Capitan het probleem zich niet meer voordoet.

Bijdrager
    Sausje

Het enige wat helpt is inderdaad één of meerdere keren de kabel eruit halen en opnieuw erin doen. Helaas heb ik het probleem ook nog bij El Capitan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.