4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-er

Gekke waas over beeldscherm, in nieuw account niet

Hallo,

ik heb een MBP van ongeveer 2,5 jaar oud, op mavericks, draait nog prima. van de ene op de andere dag deed mijn beeldscherm vreemd. er hangt een rare waas over de menubalk bovenin, en een paarse, zwarte of gele waas rond foto’s. Ik kan alles nog steeds prima doen maar het is wel storend. vooral bij het kijken van filmpjes is het erg vervelend. er werd mij bij de reseller een clean install aangeraden. echter probeerde ik daarnet eerst met een ander account of het probleem zich daar ook voor deed, niets aan de hand. alles ziet er daar goed uit!

Is er iemand die me advies zou kunnen geven of die dit zelf eerder heeft gehad?

b.v.d.

OMT-er

Sleutelbeheerder
    Night

Is die waas consequent van kleur? Want je noemt 3 verschillende kleuren.
    Bij kleurconsequentie Je zou eens kunnen kijken bij Systeemvoorkeuren > Beeldschermen > Kleur (tab) naar de profielen. En desgewenst eens een nieuw profiel aan te maken (kalibreren)

Bijdrager
    OMT-er

@night hulde!

probleem opgelost zo simpel was het dus! Eigenlijk ook slecht dat ze me dit bij de reseller niet konden vertellen.

Nogmaals hartelijk bedankt!

Sleutelbeheerder
    Night

Dit is normaal gesproken ook niet iets dat ‘spontaan’ gebeurt….. Desalniettemin: graag gedaan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.