11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    maxjansen

gejailbreakde iphone updaten naar nieuwe (Jailbreak) update…

Ik heb op dit moment een iphone 4 met 4.2.1 en hij is gejailbreaked.

Nu staat hier heel veel op zoals contacten muziek apps etc.

Maar dus ook een jailbreak met een hoop cydia en apps van instalious.

Hoe kan ik nu mijn iphone updaten naar 4.3.1 en die weer jailbreaken en toch mijn officiele dingen zoals contacten en apps etc behouden en ook mijn apps van installious en eventueel cydia?

Bijdrager
    T00N

dit mag niet gevraagd worden wegens auteursrechten. Dus niemand mag je helpen en hier zal een slotje op moeten.

Bijdrager
    maxjansen

Er staan toch genoeg topics hier over jailbreaken?

Bijdrager
    thomth

Als je een reservecopie maakt, worden je contacten en muziek gebackuped. Als je er apps op hebt staan, blijven die er als het goed gewoon op staan, tenminste dat was bij mijn iPad zo. De data partitie blijft in tact.

Tenminste als je update via de knop update in iTunes.

Toch is het handig als je van tevoren eerst je apps naar je pc overzetten. Dit kan door je iPhone aan te koppelen, en dan rechtermuisknop, aankopen overzetten.

Cydia apps kan je updaten met apt backup. Dat moet je maar even googlen.

Na de update kan je jailbreaken met redsnow of pwnagetool

Bijdrager
    Oldekamp

Heb de iPhone 4 van mijn vader in iTunes geupdate naar 4.3.1, vervolgens redsn0w gedraaid, vervolgens in cydia installous opnieuw geinstalleerd en alles werkte weer en niets was verloren (installous was er wel af gehaald, dus cydia tweaks die moet je opnieuw installeren behalve als je die dus backupt zoals thomth al zei).

Bijdrager
    nebilem

Waarom zou het niet gevraagd mogen worden? Jailbreaken is niet illegaal alleen downloaden van ips mbv jailbreak is illegaal. Dat vraagt hij niet.

Bijdrager
    Sascha

Akkoord. Maar hij vraagt wel specifiek of zijn apps die hij via Installous heeft geïnstalleerd verloren gaan. En dat zijn gecrackete apps. Diefstal dus, en daar mogen wij hier op het forum inderdaad niet aan meedoen.

Bijdrager
    nebilem

HIj heeft het over Apps in het algemeen. Hoeft niet perse illegaal te zijn.

Bijdrager
    Sascha

Oh ja?

maxjansen op 04 april 2011

ook mijn apps van installious

Bijdrager
    macstremist

Als ik het goed begrijp kan je een gejailbreakte iPhone dus niet in zijn dusdanige staat updaten maar moet je eerst naar de Apple-software updaten en dan weder jailbreaken?

Bijdrager
    Sascha

Ja.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.