3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    jaydubbelu

geinstalleerde HD in een andere MBP

Beste vrienden. 2 dingen.

1. Ik had recent een nieuwe 500GB HD in een oude 2.33ghz 15′ mbp gestopt en aan de hand van time machine gecopieert van oude HD.
    Weken later heb ik dezelfde ‘geinstalleerde’ HD in een nieuwe gekochte 13′ 2.66ghz MBP gestopt. tot mijn verbazing werkte hij direct zonder enig werk te verrichten. Een software update kwam met de toepasselijke nieuwe muispad firmware.

kan ik nu gewoon zonder problemen verder met een nieuwe MBP met een oude HD?

2. suggesties wat ik kan doen met een 2006 2.33ghz 15′ MBP met kapot logiboard.

Bijdrager
    Koetjesreep

1. ja
    2. verkopen voor onderdelen of zo.

Moderator
    unSOUND

Het werkt niet altijd vlekkeloos. Soms lijkt het op het eerste gezicht wel te werken, maar ontbreken soms bepaalde drivers waardoor bijvoorbeeld de grafische kaart niet optimaal werkt, of zijn de poorten in de tussentijd veranderd waardoor de nieuwe machine ineens een Bluetooth module, Ethernet poort of ander apparaat niet ziet.

Maar 9 van de 10 keer gaat het gewoon goed. Ikzelf heb bijvoorbeeld een kloon van mijn Mac Pro draaien op mijn MacBook, en een kloon van de iMac G5 op de PowerBook G4.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.