6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Joost23

geimporteerde mail terugzetten

Hallo,

Ik ben mijn Mac weer aan het inrichten na een crash. In de oude situatie had ik mail geimporteerd vanuit min oude Windows machine. Deze stond netjes in Mail, onder ” op mijn Mac.”

Na de crash ben ik alles aan het terugzetten, dus ook de mail. Ik zet bewust niet het hele systeem terug, omdat er ergens een corrupt bestand was.

Nu heb ik mijn geimporteerde mail ook teruggezet. De structuur klopt weer helemaal, alleen zijn de mailboxes leeg!!!!! weet iemand waar ik in TM deze mails vandaan kan halen?in Finder kan ik ze wel terugvinden, maar in Mail blijven de mailboxes leeg.

Of kan ik ze het beste importeren via mail?

Bijdrager
    Hansi2124

In Mail: Archief > Importeer Postbussen waarschijnlijk.

Bijdrager
    Joost23

was het maar zo simpel…….
    misschien ook niet zo handig van me dat het account nu een andere naam heeft dan op de TM backup staat….maar dit is voor documenten ook geen probleem geweest.

Ik zie bij de bibliotheek> mail wel geimporteerde postbussen staan. Deze kan ik dan koppelen aan het nieuwe account. So far no problem.

Ik zie in Finder dan ook de mailtjes wel, maar niet in de kolom in Mail……

Bijdrager
    Joost23

het was idd zo simpel…..nu nog even een smtp probleem met ziggo oplossen.
    instellingen zijn gelijk aan op de iPad en 1.000.000 keer nagekeken, maar verzenden, ho maar

Bijdrager
    Hansi2124

Probeer de oude instellingen van je provider, voordat ze Ziggo gingen heten. Is misschien nog wel ergens te vinden op het internet. En kijk ook of je de juiste poort hebt opengezet.

Bijdrager
    Joost23

die had ik ook al geprobeerd:) maar werkte niet.
    Gmail biedt dan de uitkomst!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.