5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    G5

Geheugen voor Apple G5

Hallo iedereen,

Als pc-gebruiker wil ik graag weten of je alle soorten merken geheugen in een Mac kunt stoppen zonder dat het systeem instabiel wordt.

Ik heb namelijk een G5 bestelt met 512mb ram. Ik wil hier 1gb extra instoppen, maar ik vind het geheugen op de apple website vrij duur…

Alvst bedankt
    Jules

P.s. Ik wacht nu al sinds juli op mijn G5 :cry: hebben veel mensen al een G5 binnen (2x2ghz)?

Bijdrager
    CubeOwner

De G5 is extreem kritisch vwb geheugen. Ik zou even de forums van Spymac checken, want daar is een thread over deze issue.

Bijdrager
    eiko

bij http://www.mailamac.nl/ is het stukken goedkoper als op de apple site, maar je weet tog zeker dat het in je g5 gaat werken, want het lijkt me tog niet dat ze bij malamac geheugen voor de g5 gaan verkopen dat het niet doet toch?????

Bijdrager
    Sambo

Bij Mailamac geven ze gewoon garantie op het RAM. Dus mocht het corrupt worden kun je er probleemloos op terug komen. In het verleden heb ik ook wel eens wat moeten omruilen bij ze (tape streamer), en dat was geen enkel probleem.

Bijdrager
    Stof

Voor detailinfo over de geheugenspecs kun je het beste even de volgende PDF’s bekijken:

* PowerMac G5 Developer Note
    * PowerMac G5 Memory Replacement Instructions

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.